לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

לילה ברחוב החשמל - פוסט דכאוני


 

לא יודע כמה מכם מכירים את הריבוע בו ערב ערב נמכר סקס זול בתל אביב לגברים.

גם אני לא מכיר את המקום הזה, למרות שלדעתי שמעו יצא למרחוק, אבל אף פעם לא הייתי שם.

למה ואיך הגעתי אינם קשורים לענין אנתרופולוגי או מיני, אלא לביקור של חבר מחוץ לעיר וענין שלו לבקר שם.

נסענו לגן החשמל.

המקום לא הומה פעילות .

מסתובבים שם כמה נערים/גברים שמרחוק נראים מצודדים אך כשמתקרבים אליהם מייד מזהים את עבדי הסם.

שלוש פעמים עברנו שם ושלוש פעמים נבהלנו מכמות הייאוש, הסבל שאופפים את הנערים/גברים.

ראינו שם גם ילד שטען שהוא בן 16, בעינינו הוא נראה צעיר יותר.

לא דברנו עם אף אחד. כי היינו "לקוחות" או ארנקים מהלכים או אופציה זריזה לרוץ ולקנות סם.

אבל דברו אתנו במבטא רוסי, ערבי, ישראלי

הציעו לנו הצעות מגוונות למדי

כל ענין המין נראה לפתע תלוי בסכום הכסף שיש לנו בארנק. שום קשר למשיכה, למראה, לתשוקה. הגוף מתפרק לחלקים המסוגלים להעניק/לקבל הנאה מינית ותו לא.

יש: פה , חור תחת, זין

יש מחירון ברור לכל פעולה מינית

פעם קראתי איזה מחקר שערכו אצל צרכני זונות ממין זכר. אחת התשובות היתה: תמיד יש צעירים, חדשים שבאופן רגיל לא היה לי סיכוי לשכב אתם

אנחנו לאחר ביקור זה הבנו שאולי נעדיף לאונן ולא לקנות סקס בצורה כזו.

 



http://www.frostjedi.com/vex/html/arnassian.html
נכתב על ידי , 16/7/2005 09:07   בקטגוריות פסימי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-23/7/2005 12:10




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)