לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

הרופא שלא ידע די


 

מייד אומר שזה לא סיפור על סקס, תשוקות וגבריות מתפרצת, מה פתאום.

זה סיפור  על רופא מטומטם ואלים ולדעתי מפוחד עד מוות.

ומעשה שהיה כך היה:

לפני כמה שנים התברר שיש לי שבר [הרניה]. על מנת לקבל הפניה לבית החולים לניתוח חובה לעבור אבחון של רופא כירורגי של קופת החולים אליה אני שייך.

קבעתי ותור והלכתי.

ישבתי שעה שלמה בתור ארוך ומעיק במרפאה הכירורגית של קופ"ח הכללית ברמת גן [כל הרמתגנים יודעים בדיוק על מה אני מדבר] והמתנתי בסבלנות עילאית לתורי.

אחרי שעה נכנסתי למשרד של ה-דוקטור, הרופא.

אומר מייד שהוא נראה נפלא. שמור היטב, מטופח היטב ומשפריץ טטוסטרון.

הוא קלט אותי מייד.

רק אחר כך, כשבררתי ביני לביני את האירוע הבנתי שהוא בעצם הומו בארון - אלה השונאים הכי גדולים של ההומואים.

לא, אני מודה, לא קשה ל"קלוט" אותי אם חושבים שכמה טבעות ועגיל הם סימן להומו-איות.

ישבנו והוא בירר מה המצב ומבירור לבירור שמעתי פתאום על מסעדות בפאריז ועל הומו-אים כמלצרים.

לא ממש הבנתי מה הוא רוצה מהחיים שלי, כי אני לא הייתי במצב של "חיזור", "צייד" או כל התיחסות מינית אליו.

אחרי כמה דקות בהן שמעתי על סטיות של הומו-אים הגיע זמנה של הבדיקה. הבדיקה היא ברקטום [חור התחת]. היא לא נעימה במיוחד, ואפשר להפוך אותה לכואבת במיוחד.

לכאב הזה "זכיתי". האיש תקף את חור התחת שלי באלימות של אנס בכלא. צרחתי חזק, ונראה לי שהוא אולי קצת נבהל, כי מייד הבדיקה הסתיימה.

יצאתי מזועזע ממנו לגמרי.

כשבררתי עם מישהו אודות אפשרות תביעה משפטית על הטרדה מינית , עד כדי כך הרגשתי מושפל, קיבלתי המלצה חמה להימנע מזה, כי זה קשה להוכיח ויש ענין של חשיפה ציבורית ושאהפוך לבדיחה על שתיים של העיתונות.

ויתרתי

אבל הרופא הזה, אני ממתין לו, ויומו אצלי עוד יגיע. 

 

 

 



 

נכתב על ידי , 21/7/2005 19:34   בקטגוריות סיפורי אימה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-27/7/2005 19:11




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)