לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

הפתעה


 

כמה חם, כמה חם.

אתמול היה כלכך חם שלא היה לי כוח לצאת מהבית, מהמזגן.

מפלס החרמנות שלי הגיע לאפס המוחלט, וכדי לעודד את עצמי קצת התקשרתי לדור הבא.

הדור לא היה בבית.

החבר שלו אמר שהוא בעבודה.

דור מצא עבודה כבארמן באיזה באר אפלולי ומסריח מבירה בדרום העיר.

אז החלטתי לנסוע לבאר ושאלתי את החבר אם בא לו לבוא.

כמובן שהוא רצה, [בינינו מה הוא השתגע להשאיר את דור ואותי לבד?] והגענו לבאר.

היה שם חם מאוד.

המזגן התקלקל

האנשים נטפו מים ושתו בירה קרה בלי הפסקה

בחצר האחורית קולות ההשתנה נשמעו למרחוק

נכנסנו החבר ואני ויצאנו מייד

חום, סיגריות וסרחון נורא של גופות מזיעים.

אמרנו לדור שאנחנו מחכים לו ליד הבאר.

חכינו כחצי שעה לערך, ואז הוא הגיע. מזיע, מסריח, עייף ועצבני ואפילו רעב.

נסענו לאבולעפיה קנינו אוכל והמשכנו לחוף הים שבין יפו לבת-ים. התישבנו על החול ואכלנו, ושרנו והתחבקנו שלושתינו.  הכל נהיה דביק ומלא בריחות של תשוקה ובמגעים של תשוקה.

לא בזבזנו הרבה זמן על מחשבות מיותרות, והמשך הלילה היה שלנו. עם בוקר עזבנו את החוף. הקפצתי אותם לבית שלם ואני לביתי לעמל יומי.

  


http://www.bulgereport.com/

נכתב על ידי , 24/7/2005 09:15   בקטגוריות סיפורי קיץ  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הכי אמיתי ב-29/7/2005 02:41




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)