לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

באוטובוס - סיפורון לחימום האווירה


 

לפני הרבה שנים היה לי חבר שהחזיק מעצמו נועז, רב מעללים ומרבה במשגלים. במיוחד הוא אהב לספר לנו איך הוא צד בחורים "סטרייטים" במקומות הכי פחות צפויים. והנה אחד מסיפוריו:

=========

אתם יודעים שלהגיע למלון שאני עובד בו  עלי לנסוע באוטובוס מספר 18 בירושלים. כל בוקר אני עולה לאוטובוס. בדרך כלל יש מקום. בבוקר הזה, לא היה מקום. נכנסתי לאוטובוס, ומליד הנהג ראיתי את הבחור שנמצא בחלקו האחורי. היה צפוף באוטובוס, אבל החלטתי שאני מגיע לבחור. עברתי בין האנשים, כשאני נדחק לאחורי הגברים שעמדו, ככה מרגיש את התחת שלהם, מעודד את עצמי. והנה אני עומד ליד הבחור היפה הזה. [מי שמכיר אוחצ'ות יודע שעכשיו הקול של המספר מתגבה ומדקק, נשמע כמו נשי, מלא בפאתוס ובהתרגשות, הג'סטות של הידים הופכות דרמטיות] הסתכלתי בו עמוק בעיניים, ופתאום , אני לא מאמינה..[ ככה האוחצ'ה תמשיך בסיפור] אני מרגישה יד על הרגל שלי. אני מסתכלת למטה וןהיד שלו על הרגל שלי. הזין מה זה עומד לי, כמו סלע. אני שמה את היד קרוב לזין שלי, והעיניים שלו בולעות ת'זין שלי. אני מתתתתתתתתהההההההה!!

המושב האחורי התפנה, ומייד התישבנו שם שנינו. היד שלי ישר על הזרג שלו, ושלו על שלי. אני מסתכל מסביב, אף אחד לא מסתכל עלינו. לידנו אין אף אחד, במושבים לפנינו ריק. בלי לחשוב פעמיים אני פותחת לו את החנות, וטראאאאאאח הוא בגרון שלי. אני שואבת ומוצצת [איזה זיןןןןןן, אני אומרת לכם, מזמן לא הכנסתי זין כזה לגרון- וכאן הגיע תיאור מפורט של עובי, גודל, הטכסטורה של העור, צבע העור, השיערות מסביב] ומה זה נהנית, ואז הוא שואל אותי באוזן: בא לך לזיין אותי? אני מתתתתתתתהההההההה!! באוטובוס? כן, זה מחרמן. אני לא חושב פעמיים, הזרג שלי בחוץ והוא עליו.

וגמרתי לו בפנים - אהההההה [זה היה לפני האיידס].

מאמינים?

אני לא האמנתי לאוחצ'ה כשספרה לנו, בערב ידידותי, שבו נסתה לחרמן אותי כל הזמן ליד החבר שלה, שאותו זיינתי תקופה די ארוכה, למרות שגם אני...

 

 



נכתב על ידי , 24/6/2004 23:28   בקטגוריות אהבה ויחסים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-28/6/2004 21:30




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)