לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

מנדבושקעס או מדוע חשבתי שלא' יש כיני גוף


 

מעשה שהיה כך היה:

את חיי המיניים התחלתי בגיל 13 / 14 בערך.

מהרגע שהבנתי שאני סחורה "לוהטת" בשוק הבשר בעיר בה גדלתי, כמעט כל ערב בליתי בחיפוש פרטנרים חדשים.

וכך אחרי כמה חודשים התחילו גירודים בחלק גופי התחתון. ויום אחד כמעט התעלפתי מפחד כשראיתי כינה מטיילת על שערותיי.

לא ידעתי מה לעשות, ופחדתי ללכת להוריי, שלא ידעו דבר על לילות התשוקה בין שיחי הגן המרכזי בעירנו. אל אחיי לא פניתי. יש פתרון. סבתי המקסימה.

אמרתי/שאלתי/ספרתי שיש לי כינים בגוף ואני מתבייש מהוריי. היא ידעה שאני חוגג בין שיחי הגן. זה היה ליד הבית שלה, אבל בעדינות לא אמרה לי כלום, רק אמרה: יש נפט ויש גילוח.

אז נפט על הגוף, אחר כך גילוח כמו שצריך.

ואז

נפל לי אסימון מוזר במיוחד.

אינני יודע כמה מכם יודעים שערבים מוסלמים או נוצרים - אף פעם לא בדקתי את הדת נוהגים לגלח את שיער ערוותם. מה לא ידעתם?

אז אחד מבני הזוג הכי מדליקים שהיו לי, א', שהיה אז מבוגר ממני בחמש שנים היה מגולח בערוותו.

שאלתי: תגיד יש לך כינים, שאתה מגלח?

צחוקו מהדהד עד היום באוזניי.

איפה אתה א'?

היכן אתה מסתובב בימים טרופים אלה?

החי אתה או מת?

 




נכתב על ידי , 28/6/2004 19:20   בקטגוריות אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-7/7/2004 14:02




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)