לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

איך התאהבתי ב- ש' הבלונדי


 

את ש' פגשתי בפעם הראשונה כשנכנסתי לכיתה ט' בבית הספר החדש שלי. כשאני חושב על זה היום, ש' היה כל מה שאני לא אוהב בגברים. גבוה, רזה, דק, בלונדיני, עיניים ירוקות-כחולות.

אבל, אז בגיל 15 הוא היה אביר חלומותיי. במיוחד התלהבתי מהמותניים הצרים שלו, שהזכירו לי גיבורים הוליוודיים מחרמנים.

ש' היה בן של שוטר בדרגה גבוהה מאוד.

ש' היה חבר של החבר'ה, כלומר בלתי ניתן להשגה כלל אפילו כפרטנר לשיחת סתם על ידי אחד מהשכונה, אלה המסכנים שבחסד יושבים אתנו בכיתה.

אבל אני התאהבתי בש' אהבה עמוקה.

שנה שלמה התהלכתי בעקבותיו לכל מקום בבית ספר.

עשיתי לו עיניים בלי בושה.

התבוננתי עמוקות במפשעתו.

הצצתי על רגליו בשיעורי ספורט.

הכל רק כדי לזכות ולו במבט כחול אחד ממנו.

כלום. נאדה. יוק.

במקביל, שלא יהיו ספקות, המשכתי להתהולל בערבים ובלילות, חוגג את נעוריי עם פרטנרים רבים ומגוונים.

אפילו מצאתי אחד שדמה לו מאוד.

אחרי שנה התאוששתי.

הבנתי שאתו אין סיכוי, ולא יעזור כלום.

והנה, לפני כמה שנים, באחד מאתרי החבר'ה התפתח דיון והועליתי בו כנושא לרכילות מתוקה-מתוקה. ש' לא היה חלק מהרכילות אבל אחד מחבריו הטובים דאז כתב על העקום הידוע - אני.

עוד חלום שהתנפץ.

 

 




נכתב על ידי , 30/6/2004 23:56   בקטגוריות אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-7/7/2004 14:06




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)