לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

הועפתי לחלל / או סקס מתחת לחלון של סבתא


 

סבתא גרה קרוב מאוד לגן בו חיפשתי, וגם מצאתי זיון ללילה, או קשר ארוך יותר, והיו לי בהחלט כמה קשרים ארוכים שהתחילו בגן ההוא.

אבל הפעם אני רוצה לספר, על הפתעה שהרבה הומואים נוטים לפגוש, בלי הצדקה רבה אגב.

התפאורה - גן גדול, מעט אור. קבוצה של גברים במגוון גילים רחב סביב אחד הספסלים, עסוקים בשיחות על הא ועל דא, ובעיקר מדווחים בהתלהבות אמיתית או מזוייפת על הגבר האחרון, שהיה לו זין, כזזזזזזזהההההה ארוך או אחר שתעלת סואץ נפערת באחוריו. [שיחת אוחצ'ות טיפוסית למדיי].

המעוניין בסקס לא עומד סביב הספסל אלא יורד לחלקו החשוך של הגן, ושם עסוק בציד.

שם פגשתי אותו.

ערס שנראה כמו יצא אתמול מהכלא.

כל ההורמונים התחילו להתרוצץ בהתלהבות.

לאן אקח אותו?

מתחת לבית שסבתא שלי גרה בו, בקומה הראשונה היתה מרפסת שאף אחד לא השתמש בה.

לשם לקחתי אותו.

על המרפסת.

נשיקות , חיבוקים - הכל ללא מלים.

ואז, הוא מסובב אותי ומתחיל להעיף אותי לחלל. [בסלנג של פעם = ללקק לי את פי הטבעת]. ההתרגשות שלי אדירה. שמעתי על זה. לא זכיתי עד אותו ערב. הייתי מוכן לכל.

אבל הוא

הערס הגברי, שמעיף לחלל מסובב אותי אליו, פותח את שתי רגליו ודורש חדירה.

תוך כדי הוא שואל אותי מה טוב יותר: הכוס של אשתי[?] או הכוס שלו?

הבטחתי לו שהכוס שלו טוב יותר.

כשסיימנו מרוצים ורגועים נעלמתי בזריזות [כלל ברזל - תמיד להיזהר מערסים], וליד הספסל הרביתי בתיאורי הטיסה לחלל והכוס של אשתי.

 




נכתב על ידי , 2/7/2004 21:47   בקטגוריות אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-7/7/2004 22:43




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)