לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

ענינים אנאליים


 

איך הבנתי בגיל 15 שאני לא אוהב שנדחפים לתוך הגוף שלי

 

כשהייתי בן חמש עשרה פגשתי את ... אינני זוכר את שמו של האיש ההוא.. סטודנט, שגר במעונות סטודנטים במרכז העיר בה חייתי אז.

הוא "היה אז יפה / וגבוה כתומר".

חלום של כל אמא יהודייה ממוצעת.

הוא לקח אותי אל חדרו.

התרגשתי מאוד מכך. עד אז רוב המגעים המיניים שלי היו בין השיחים, זריזים מהירים.

הנה הוזמנתי לחדר. למיטה. יש מקלחת. הכל נראה אחר מהרגיל. לא פחדתי כלל. לא דאגתי לכלום.

הרגשתי שאני שולט במצב.

הכל התחיל נפלא. נשיקות מלאות תשוקה. הורדת בגדים הדדית.

ואז..

סובבתי והושכבתי על בטני, בהבטחה שלא תהיה חדירה.

חצי דקה עברה, והכאב היה נורא. צרחתי וחטפתי סטירה. צרחתי שוב וחטפתי מכה חזקה בצד.

למי שלא הבין - נאנסתי באלימות.

התבלין לאונס היתה סדרת קללות שהמניאק ירה לעברי תוך כדי כך.

כשסיים, נזרקתי מחדרו במהירות שיא.

תגיד, לא הלכת למשטרה? לא ספרת להורים שלך?

אחרי הרבה שנים בהזדמנות מוזרה פגשתי תראפיסט מהמרכז לנפגעי אונס, ואתו בפעם הראשונה הצלחתי לספר את הסיפור הקטן הזה.

ללכת למשטרה לא היתה אפשרות כשהייתי בן 15.

לספר להוריי, אז האמנתי, יהיה סוג של גזר דין מוות . [התברר שטעיתי, אבל מה יכלתי לעשות].

שמרתי את הסיפור הזה בבטני [לא ספרתי עליו לחברים מהספסל - התביישתי]

החבר הראשון האמיתי שלי הצליח לאחר מאמצים רבים ועדינות וסבלנות להיכנס לתוך הגוף שלי.


נכתב על ידי , 9/7/2004 21:18   בקטגוריות שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-11/7/2004 07:04




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)