לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

ענינים אנאליים, חלק ב'


 

העיר שבה גדלתי וחייתי את השליש הראשון מחיי היתה עיר מעורבת, כלומר יהודים וערבים.

תמיד נמשכתי לגברים כהי עור, נמוכים ממני.

כך פגשתי את ע'.

הוא עבד בחנות שהיתה "מלכודת לתיירים", ומכרו שם את כל הזבל האפשרי במחירים מופקעים.

איך נפגשנו?

מנהג היה לי ל"צוד" סטוצים ברחוב הראשי בו היו חנויות של ערבים. כך נהגתי ללכת בין החנויות, להסתכל בסחורה. מדי פעם היו מזמינים אותי פנימה, כי חשבו שאני תייר או רצו משהו אחר ממני.

כשהוא הזמין אותי לחנות היה בזה משהו אחר.

לחצנו ידיים וחשמל עבר בין שתי כפות הידיים.

התשוקה היתה מוחשית וממשית.

הכאב בחלציים היה עז.

קבענו להיפגש בערבו של אותו יום.

הלכנו לטייל קצת ברחובות העיר, מחפשים מקום לשנינו.

לא דיברנו, הגרונות של שנינו היו יבשים, והמלים יצאו צרודות. שלחנו לטיפות קלות מדי פעם זה אל זה, גיחכנו, והנה מצאנו לנו מקום מסתור.

מהר מאוד היינו שנינו ללא בגדים, מתנשקים, מלקקים, מוצצים, נושכים.

הנה הוא מסתובב ומכניס אותי אל תוכו.

יללות התשוקה שלי ושלו.

הדמעות בעינינו כששנינו גמרנו, וחתמנו אהבתנו לנצח נצחים.

הייתי הגבר שלו. הבעל שלו. האדון שלו.

בהתחלה זה היה משעשע. בהמשך זה התחיל להימאס עליי. למזלי / לרוע מזלי נאלצתי לנסוע למקום אחר לתקופה ארוכה.

כשחזרתי היה לו אדון אחר, בעל אחר, גבר אחר.

לא הצלחנו למחזר את התשוקה ההיא.

 

 




נכתב על ידי , 11/7/2004 07:05   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-15/7/2004 20:01




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)