לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

אהוב הקצין החיפָני


 

יש לרבים מאתנו נטיה חזקה להתאהב בממונים עליהם. יש הרבה הסברים לשאלה הנצחית מה גורם לנער חטוב וחתיך להתאהב בגבר בן 60 שמן ורופס.

זה לא כל כך מענין, במיוחד שהגבר בו התאהבתי היה מבוגר ממני בשנה, נמוך ממני בעשרה סנטימטר והיה בלונדיני מדהים.

התאהבתי בו ברגע שראיתי אותו.

כשהתאהבתי בו כבר לא הייתי חייל קרבי שרץ על גבעות משונות וממלא פקודות מוזרות וחולם על תלונות ארוכות לנציב קבילות חיילים.

כשהתאהבתי בו כבר לא פינטזתי על סקס עם חבריי ליחידה. שבינינו, בחיים לא הייתי מזדיין אתם במצבם הגופני הנורא, וגם לא הזדיינתי אתם. ערימת ילדים שבקושי מכירים את הגוף שלהם ומפחדים מהצל של עצמם.


התאהבתי בגבר בלונדיני צעיר ויפה עיניים. גוף חטוב ומטופח בקפידה. אפס מניירות אוחצ'יות. גבר שתכנן היטב את הקריירה הצבאית שלו, שלא היה לו זמן להרפתקת אהבים ארוכה עם חייל תחת פיקודו.

הבנתי שעליי לתכנן בזהירות ובקפדנות את הקשר שלי אתו. התאמצתי מאוד אצל הממונים על שנינו להפוך ל"מזכירו" האישי, הפקיד שלו. וכך אחרי שבוע התייצבתי במשרדו כשבידי מכתב המודיע לו שאני ה"פקיד" החדש שלו. לא הפגנתי סימני התלהבות רבים, לא עפעפתי בעיניי אליו ודרשתי מעצמי "הטרוסקסואליות" מלאה. קול עמוק, בדיחות דביליות על הכתבנית של... אבל מדי פעם הבטתי עמוק בעיניו הכחולות, כשקם לזוז לישיבה עיניי נדדו אל מפשעתו , כשאני מוודא היטב שהוא שם לב, וחכיתי לשיחה.

שום שיחה לא הגיעה. הוא החזיר מבט לעיניי, ויום אחד הוא הביט בשרירי הזרוע שלי, ואמר בקולו הרגיל: איפה אתה מתאמן?

הזמנתי אותו לאימון על מגרש המסדרים של הבסיס בשעות הערב המאוחרות, והרבצנו חתיכת אימון. כפיפות בטן, שכיבות סמיכה, ריצה.

אחר כך רצתי למקלחת של החיילים, אבל הוא עצר אותי ואמר לי: בוא אליי.

כך נכנסנו למכונית שלו.

כך הפכתי לאהובו למשך חצי השנה שנותרה לי בצבא.

אף אחד לא ידע.

אולי מישהו ידע

אני יודע שאהבתי אותו אהבה עמוקה, בלונדינית, "סטרייטית". נתקתי למשך אותה תקופה את כל קשריי עם חבריי השונים, סיגלתי לעצמי את גינוני הגבריות שלו ולא התגעגעתי לצווחה אוחצ'ית משחררת במשך חצי השנה הזו.

האם הוא אהב אותי?

מה אני יודע?

הוא לא אמר לי: אני אוהב אותך.

הוא הקפיד על יחסים מנוכרים של מפקד-פקיד במהלך העבודה במשרד. הוא לא נתן לי את גופו באופן חופשי. היתה לו חברה בלונדינית. הוא תכנן לעצמו קריירה רצינית בצבא.

אני אהבתי אותו.

 


 



נכתב על ידי , 2/8/2004 10:37   בקטגוריות אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תלתלסבית ב-2/10/2011 20:52




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)