לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

חופים הם לפעמים געגועים לזיון על מיטה


 

פעם להגיע לחוף הים היה ענין לא קל.  צריך היה להשיג מכונית, מישהו שיודע לנהוג, ואז להתארגן ולצאת לחוף הים.

להזדיין על חוף הים היה סוג של אירוע שעצם המחשבה עליו עורר התרגשויות רבות ופינטוזים אינסופיים, שחלקם כידוע נגמר במשחק עצמי ארוך, מורכב אבל קצת משעמם.

לא האמנתי, שיגיע יום ובו אומר לעצמי: די עם החול והחוף. אני רוצה מיטה, מקלחת ומגבת. אני רוצה נוחיות זיונית. נמאס לי להזדיין על חוף הים. 

כי  זה מה שקרה לי אתמול בלילה. פגשתי את המקסים התורן, אותו אני פוגש בחצי השנה האחרונה.  איפה נזדיין הוא שואל. הסברתי לו, שלצערי הלילה הזה, הדירה תפוסה על ידי השותף שלי, ולא נוכל להזדיין שם.

טוב, הוא אומר, בוא נלך לחוף הים.

אז עלינו למכונית שלו והתחלנו לנדוד בין  חופי הים הקרובים, כלומר אלה שבגוש דן.

אי אפשר למצוא שם כמעט מקום להזדיין.

תמיד יש אנשים או ספינות מאירות או ..

בסוף מצאנו איזה מקום.

הורדנו שמיכה, הורדנו בגדים והתחלנו במרץ רב להתעסק זה בזה, אלא שלפתע: אאוצ' נתקע לי משהו בגב, אחח נתקע לי משהו בתחת, היי מה הולך עליי

הבנו

על חוף הים משתזפים

נכנסו למכונית, חנינו במקום אפל והזדיינו בתוכה.

 



נכתב על ידי , 7/8/2004 10:29   בקטגוריות ביקורת  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-9/8/2004 18:31




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)