לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

ידידי המתנשק ולא מזדיין


 

יש לי חבר כבר כמה שנים שלא מזדיין עם גברים. מה פתאום להזדיין עם גברים? הוא לא הומו בכלל.

אם כי אתי הוא נורא אוהב להתנשק, והוא נורא אוהב להתחכך בי, ובמיוחד הוא אוהב את הקטע: אל תיגע לי ב....

פעם זה נורא עצבן אותי. אני מקדיש ערב שלם [חמש-שש שעות] לפגישה עם בחור. חלק מהזמן מדברים על החיים, חלק שני מתמזמזים ובחלק השלישי רבים, כי הוא "לא נותן". 

אחר כך, אחרי שכבר הצלחתי להתעסק בכל חלק מגופו חוץ מהזרג שלו, והבנתי שאני נכנס לסחרור של "הגבר שרוצה לתקוע לבתולה", והבנתי שכך הוא מתייחס לדברים, כלומר, הוא מרגיש שיתכן שאחרי שאשכב אתו לא ארצה לראות אותו יותר, החלטתי לסגור ענין, ודי.

התלבטתי עם עצמי תקופה ארוכה איך לסיים את הענין בצורה הנאותה והסבירה ביותר. כי היה לי ברור שיחסינו לא מתקדמים לכיוון שאני מעוניין בו, והיה לי ברור שהוא מתחיל להימנע מלפגוש אותי. קשה לומר שלום ליותר משלוש שנים של מערכת יחסים עמוקה של אהבה, בלי זיונים, אבל עדיין אהבה.

למזלי הוא החליט לסיים את הדברים לפניי. נמאס לו, והוא בכלל החליט שהגיע הזמן להתחתן ולהביא ילדים לעולם, ולאחר שהפגנתי חוסר רצון עז לפגוש את החברות שלו, ובמיוחד את הגברת האחרונה, הוא הודיע לי נחרצות שלעת עתה הוא משעה את יחסינו.

 



נכתב על ידי , 14/8/2004 00:43   בקטגוריות אהבה ויחסים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דמות מהעבר ב-19/8/2004 18:05




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)