לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

ירושלים


 

הגיע גם הגיע זמנה של ירושלים. בחרנו מלון/אכסניה בעיר העתיקה, כי בא לנו לבלות קצת עם תושבי העיר המוסלמים.

מי שלא שכב מעודו עם מוסלמי, ערבי, בגיל שבין 19 ל- 22, הגיל שבו הם מתחתנים , לא מסוגל להעלות בדעתו את כמות החושניות הטבועה בדמם ורק מחפשת הזדמנות להתפרץ החוצה, בטירוף. אחר כך הם מתחתנים, וכמו כל צעיר אחר בעולם מתברגנים ומאבדים את קסם הטירוף האירוטי, או שאני ממציא את הכל.

על כל פנים, דביר ואנוכי הלכנו למסעדה של החבר שלי, שמייד הפגין התענינות רבה בדביר, תוך גירוד בלתי פוסק במכנסין באזור הזין, נגיעות כאלה ואחרות, שירות אישי ממנו וסירוב לקבל כסף < מה שלא עזר, כי שילמתי בתוספת טיפ רציני>

אז מה אתם עושים הערב הוא שואל?

דביר הביט בי, בעיניו היה ענין רב, אז אמרתי לחבר שלי, שנשמח לבלות את הערב במלון עם שתיה, בחברתו ובחברת חבר שלו, ידיד שלו, מכיר שלו.

ובאו השנים, החבר שהביא היה בדיוק , אבל בדיוק מסוג הממתקים האהובים עליי במיוחד. שחרחר, מכון כושר, מנומס וחרמן עד טירוף. היינו צריכים אמנם לשתות קצת יותר מהרגיל, לכבות את האור, אבל מאותו רגע, זעקות ולחישות, יבבות ויפחות, צעקות חלוקות ונאקות ממרכז החזה.

מעל הכל ילל קולה של בילי הולידיי מהדיסק שקנינו בבקר.

 



נכתב על ידי , 27/11/2007 19:09   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, תשוקות ופטיש  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שמיה פולנסקי ב-30/11/2007 18:52




193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)