לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

הומאז' למבקרים אותי


 

אני לא יודע איך אתם, אבל אני נוטה לבקר באופן קבוע אצל המבקרים אותי. אם תסתכלו בצד ימין אצלי, מתחת לתמונת התרנגול ההומואי, תגלו את אלה שסימנו בבלוג שלהם שהם רוצים ששמם יופיע בבלוג בו ביקרו.

אני ויתרתי על האופציה הזו.

כך אני נחשף להמוני בלוגים של בנות מגיל 13 - 18+ , נדיר שמגיעות לבלוג הזה נשים. אני מציץ ולא נשאר יותר מהצצה.

מדי פעם יש הפתעות, ויש כניסות של ניקים מוזרים, פוסטים ובלוגים מפתיעים.

אז עכשיו אני רוצה לכבד שניים ממבקריי

אחד שמו צ'רצ'יל,  הפוסט האחרון מלא בתמונות של כלבים, חתולים, ילדים קופצים לבריכה. התמונות נראות כתמונות של חובב, אין כיתוב מתחתן. אני שואל את עצמי - מה יש לו לחפש אצלי בבלוג? אמנם הפוסט האחרון שלי הוקדש לאולימפיאדה, אבל אולי "גבר של גברים" לא רומז להומו, ואז הוא בעצם בא להסתחבק עם גבר הטרו כזה ומצא עצמו בבלוג של הומו? נחמד, לא?!

 

השני שהפליא אותי היה  HARPOON ISRAEL שהפוסט האחרון שלו מלפני שנה, והנה הוא בא לבקר אצלי. למה? אני ממשיך לשבור את הראש.

 

וישנם מבקרים קבועים, כמו בלוג פראבדה [אמת ברוסית] ועוד כמה "אורבנים".

לו הכניסות והביקורים האלה היו מתרגמים ליצירת מנוי או להעלאת רמת הכניסות היומית הייתי מתרומם גם מרוב אושר, העניין הוא, שלדעתי אלה ביקורים מקריים להפליא.

 

אז אני רוצה להקדיש שתי תמונות של בנים למבקרים/ות המקריים והאקראיים הללו.

ארני המתוק

תקליקו על הממתק הזה

נכתב על ידי , 21/8/2008 20:46   בקטגוריות גאווה, מוקדש ל...  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוסי ב-1/9/2008 20:36




193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)