לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

בענייני מחשב


 

החלפתי מחשב. בשעה טובה ומוצלחת נחת בביתי מחשב שחור בעל תכונות צאופי שיחזיקו אותו אצלי לפחות 10 שנים, אם לא יחול איזה שינוי דרמטי וקיצוני בייצור מחשבים.

מחשב הוא איש סוד וחבר מושלם, יותר טוב מכלב. למי שלא יודע. כל הסודות הם שלו, הם שומע, נענה ולעולם אינו מתווכח. גם כשצועקים עליו, מכים אותו, מחליפים אותו הוא נשאר אדיש ורגוע.

מה שמזכיר לי סרט שראיתי בטלוויזיה על מדען יפני שבונה אנדרואידים ובודק את ההשפעה הפסיכולוגית שלהם על בני משפחתו. אז מה דעתכם, הוא קרא את אסימוב או לא?

האמת, שלא הייתי מתנגד לאנדרואיד ממין זכר במיטה שלי, מומחה בסקס, תמיד נראה טוב, תמיד נענה לכל הדרישות המופקרות ביותר, נקי וללא מחלות. כזה שגם אחר כך מטפל בבית כמו שצריך, ואפילו מטעין את עצמו ולא צריך לחבר לו "חוט". אסימוב למשל, הראה איך אנדרואידים אוכלים כמו בני אדם, וכשהם יוצאים לשירותים הם מוציאים מהבטן שקית עם כל האוכל שהם אכלו ונפטרים ממנה.

אז מה? אמר לי דר' Z כשוחחתי אתו על זה, כשהיינו על חוף הים, גומעים את הבירה החמישית שלנו, שנינו מבוסמים קלות ו"שמים זין" על כללי השיח האקדמי, אתה רק מצביע על החרדה העמוקה שלך מקשר אנושי מורכב, אינך מסוגל להתמודד עם בן אדם שווה לך, חי ונושם כמוך.  הזמנתי אותו לשבת לידי, פתחתי את הלפטופ, עפתי לאתר בו יש לי אוואטאר יפה וחתיך והראתי לו איך האוואטאר הזה עומד בפינות רחוב "גותיות" ומצליח לפתות גבר אחר גבר לפינה. האוואטאר שלי  עשה הכל, לא היו לו בעיות מאף סוג, אוואטרים אחרים גילו קשת רחבה של התנהגויות. דר Z התחרמן, בחיי. אתה בא לשירותים , הוא שאל אותי?

אז הלכתי אתו לשירותים, מה אכפת לי?! היה סקס נהדר, כי הדוקטור ואני כבר שנים מכירים ומזדיינים מדי פעם.

אתה רוצה לבוא הערב לארוחה  אתי ועם דביר, שאלתי אותו?

בטח, הוא ענה.



להקליק,

נכתב על ידי , 23/8/2008 10:35   בקטגוריות גאווה, סיפורי קיץ, תשוקות ופטיש  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פילבוקס ב-25/8/2008 21:29




193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)