לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: `. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שבת, גשם וקור


ולי לא יעזור דבר

את הבית יש לנקות, מהמסד ועד הטפחות

למה הוא מביא את ההורים שלו

את דודו ההומו

את בן זוגו של דודו.

אני

אני מזמין את דביר.

 

נכתב על ידי , 17/1/2015 07:45   בקטגוריות הומאז', אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סת' רולינס, מתאבק ב- WWE


הינו גיבור ההזיות הפורנוגרפיות שלי. הוא נראה לי כימתיכוני מובהק, למרות השם המאוד בריטי שהוא סוחב על עצמו. אין לי שמץ של ידיעה אם הוא הומו אם לאו, וזה בכלל לא מעניין אותי.


אז חיטטתי קצת, לא הרבה והנה צרור תמונות שלו:


 















אחח החבילה


 


https://www.youtube.com/watch?v=zSLsqpyYnTw

נכתב על ידי , 4/8/2014 12:08   בקטגוריות הומאז', תשוקות ופטיש, אינטרנט, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שני


קבענו הערב

 

נכתב על ידי , 31/3/2014 09:15   בקטגוריות הומאז', משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נפגשנו


יוווווווו, איזו שמחה. נעלמתי לו והוא נעלם לי.

ללא הכנה מראש נפגשנו

בטח הזדיינו, מה חשבתם?

 

נכתב על ידי , 13/2/2014 12:19   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, הומאז', משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפעמים גברים מצויירים סקסיים עשרות מונים מאמיתיים


לגבי הגברים האמיתיים, גם זה מוטל בספק, אם הדמות שבתמונה היא "כמות שהיא" [ לו נעקב אחר שפתו של קאנט ], או היא תוצר של מניפולציות בלתי פוסקות בצבע, אור, נקודת מבט, הדגשה-החלשה, ומה לא.

אולי בגלל זה המצוייר שמראש מניח אי היתכנות במציאות, אפילו הוא העתק של "מציאות" כנראה מסקרן הרבה יותר.

 

נכתב על ידי , 17/5/2013 06:42   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, הומאז', משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, תשוקות ופטיש  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב.הנדל ב-17/5/2013 07:02
 



לזכרו של סרן מ, שאהב אותי עד דמעות


כן כן הוא אהב אותי

נמוך ממני בעשרה סנטימטרים, שמנמן

אוי כמה שהוא אהב אותי

אף אחד לא ידע על האהבה הזו

רק אני ידעתי

ובלילות כשהיינו יחד עת חדרתי אליו בעדינות

הוא צרח וצווח במלוא גרונו

אהוב אותי! אהוב אותי!

ואהבתי אותו כמיטב יכלתי

אמונים לא שמרתי לו

ולילה אחד שלחתי אחר מביתי עת הוא הגיע לחופשה קצרצרה

בלינו לילה ויום שלם

ואז או אז הגיע הטלפון

ממש כמו בסרטים הרומנטיים

והוא הלך ולא שב לעולם.

 

נכתב על ידי , 14/4/2013 16:28   בקטגוריות גאווה, הומאז'  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איפה נהיה


אז איפה אהיה בליל הסדר המקרב בצעדי ענק?

הייתי מעדיף לשוטט ברחובות קרת ולצוד גברים

אבל

כוחות חזקים מני חקר שולטים גם ברצונות שלי

 

נכתב על ידי , 20/3/2013 18:26   בקטגוריות הומאז', גאווה, תשוקות ופטיש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)