לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מורדי


מרדכי, מורדי, מורדוך ומה לא

גם תוצר הסהר הפורה

גובה ממוצע, שחור, זין שמן

אצלו הסקס היה נהדר.

 

מקור

נכתב על ידי , 14/11/2017 18:41   בקטגוריות 2017, בקיצור נמרץ, שנת תשע"ח, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבא שלי, זקן נורא


הלך ברחוב, הציצה בו בחורה צעירה

נע בראשו באנינות "בקר טוב לך"

ההיא, הטיפשה, כבר ראתה זקן

בן תשעים אונס אותה, וצרחה. בררר

 

 

 

נכתב על ידי , 11/9/2015 06:20   בקטגוריות בקיצור נמרץ, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, סיפורי אימה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סנטו בי


אני אוהב ערבים כי יש להם זין גדול

בגלל זה, אני מסכים ומאשר את האלימות

שלהם, ואובמה, כנראה גם לו גדול

אהוב עלי מביבי עם הקטן, כנראה.

 

Vic Seipke by (I think) Douglas of Detroit. As a rule of thumb, Vic's outdoor pics are from Spectrum and the indoor ones are from DoD. 

Steve Reno by Kris.

נכתב על ידי , 7/4/2015 23:12   בקטגוריות בקיצור נמרץ, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אקטואליה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למלום של תשוקה


כן כן הוא נוחר ואני לידו

כותב במרץ רב את הגראפיקה

של חייו ושל חיי. בין לבין

אני מוצץ את בולבולו בין רגליו.

 

נכתב על ידי , 27/3/2015 19:50   בקטגוריות בקיצור נמרץ, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשארתי בבית אתמול


פגשתי את עצמי במסדרון

גם במראה

 

 

נכתב על ידי , 19/1/2015 06:04   בקטגוריות בקיצור נמרץ, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קבענו להערב


האם יהיה לי כוח?

האם יהיה לי חשק?

ןמה יהיה מזג האוויר?

ומה הוא ילבש?

לאיזה חדר במלון על פי שעות נכנס?

ואת מי נשמע מצווח בחדר שליד?

 

נכתב על ידי , 18/1/2015 08:53   בקטגוריות גאווה, בקיצור נמרץ, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד 5 ימים, זהו ואנחנו ב- 2015


כל שנת 5 אצלי סוגרת עשור ופותחת עשור חדש

כשצעירים זה נחשב המון זמן

כשמגיעים לגיל 30 או ארבעים זה כבר לא כלכך הרבה זמן

וגרף הגברים בחיי משתנה בקצב הרבה יותר איטי מבעבר

אני גם פתוח יותר לגברים אחרים, מסגנון וצורה ריח וגודל ותשוקות 

רק אתמול

הבלונידני הענק עם הזין הקטן והלא נימול שאב את זרעי בתאווה בלתי מרוסנת

והנה הערב יבוא ההודי המוטרף, הנימול, היהודי וחובב הזרגים בתחת

ואני, אללי, מה אני רוצה

את ש' אלוף נעוריי, מטר ששים בקושי, זין קטן ומתוק להפליא

תבוא תבוא

 

 

http://vintagebeef.tumblr.com/page/6

נכתב על ידי , 27/12/2014 13:02   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, בקיצור נמרץ, גאווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)