לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

גשם, גשם בוא


 

מי שעוקב אחרי הבלוג הזה וודאי שם לב שאחת מחיבותי הגדולות הוא הגשם.

כשבא הגשם אני הופך לחרמן כלכך, עד שבקושי אני מצליח ללבוש את התחתונים

להתלבש ולצאת לרחוב לא כחול מיוחם, אלא כגבר מסודר ומיושב.

בחורף אני גם אוהב מרק מאוד

כך, אני בעד מרק, סקס מתחת לשמיכה, שינה ארוכה, מרק, שוב סקס

אולי מקלחת חמה ולוהטת פה ושם.

 




נכתב על ידי , 30/1/2011 10:23   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, תשוקות ופטיש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עוקב ב-1/2/2011 23:57
 



בקר של החלטות


 

סתם, סתם, שם פומפוזי לכלום

אבל אני רוצה לספר על פ' אחד ממאהביי הפלסטיניים שנמצא עכשיו במצרים.

הוא בניגוד להומואים רבים בעולם המוסלמי חי מצויין, ללא פחד וללא חשש. לא אגלה

איך הנקניק מצליח בחייו הגלויים, אבל הוא היה בתוניס בשעת ההפגנות הגדולות עם מעריץ

צעיר ויפה תואר. אחר כך, לדבריו, הם פרשו נרגשים עד טירוף לחדר המלון שלו ושם התפרקו בצווחות

ביללות תשוקה יותר מפעם או פעמיים. כל זה בטלפון הוא מספר לי, ואז הוא החליט לבקר במצרים, וטס עם הבחור הצעיר

שלו לשם, לא לקח להם הרבה זמן לאסוף בחור יפה תואר מהרחוב, לרחוץ אותו, לנקות אותו, לספר אותו ולהלביש אותו

אחר כך לבצע בו את זממם והוא את זממו בם [החבר שלי שילם לו הרבה כסף], ואחר כך הם הצטרפו להפגנות הגדולות.

מתברר לי, אמרתי לחבר שלי, שאתה חובב הפגנות לעידוד התשוקה והסקס, אתה מספר לי, הוא אומר? אני חוטף זקפה

מההליכה ברחוב, מהתחככות עם גופות של גברים, מהציד המובטח לכל אחד, כשהאדרנלין בשיאו, והגוף מחפש דרכים להירגע.

 




נכתב על ידי , 29/1/2011 08:25   בקטגוריות גאווה, תשוקות ופטיש  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בדוי ב-30/1/2011 19:47
 



שלושה גברים


 

כמה טחנתי את הענין הזה של שלושה חברים

היום הרהרתי ביני לביני אם אני רוצה להמשיך

וללהטט בין השלושה.

חשבתי על המוכשר בענייני אהבה, זה שיודע

לגעת, למצוץ, ללטף ולנשק,ועל זה שכוחו

בבתוליותו המשוערת, בפאסיביות שלו, ובכך

שהוא מפקיר את גופו בשבילי ולמעני, ולבסוף

בבן הרבי השחרחר, שקיצץ פאותיו, גילח את זקנו

ותמיד הוא אץ רץ כאחוז אמוק למקום כלשהו

והסקס אתו חפוז, ומלא אנרגיות תוססות.

 




נכתב על ידי , 28/1/2011 19:40   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, שירה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיא בר-און ב-29/1/2011 18:55
 



איזה בקר נהדר


 

אתמול הוא מסרר לי משהו

עניתי לו, והוא כתב לי שהוא

אוהב את הכנות שלי, בגלל

זה אתמול במיטתנו הטעמתיו

בשלל מטעמי הסקס המתוחכם

שפעם למדתי בקורס של סקס טנטרי.

אוי, כמה שהוא היה מאושר

איזה בקר נפלא היה לנו, עד שיצא

להמשך חייו.

 




נכתב על ידי , 27/1/2011 06:20   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צא וראה


 

ברחוב הדמום והלום השתיקות

עומד נער בן חמש עשרה בדד

הבנינים חשוכים ושוממים אף

לא מכונית אחת מאירה, רק

פנס בודד בקצה הרחוב רומז

על חיים שישנם. והוא עומד הנער

לבוש בגדים הדוקים, שערו

הארוך מכווץ על עורפו בגומייה

זולה,צבעונית-זרחנית, ויש בו

תקווה שיגיע גבר אחד לפינתו

גבר גבוה, שחור, שרירי ושעיר

גבר שיקח אותו אל בין זרועותיו

וינשק אותו, ויגע ברכות בשיפולי בטנו

שינשק אותו, שיחדור אליו בעדינות

כשהוא מביט בעיניו, שתנועות התשוקה

יהיו קדימה ואחורה.

צא וראה ציפיות תמימות המסתיימות במאה שקלים

עבור מציצה בחדר מדרגות.

 




נכתב על ידי , 25/1/2011 21:28   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, סיפורי אימה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בדוי ב-26/1/2011 03:50
 



הערב בתשע וחצי


 

הראש הדרמטי שלי רוצה ליצור תפאורת ענק

נוסח HIGH NOON הידוע, אבל מה לי ומה

לסרטי אקדוחנים מיתולוגיים, בהם הנוף הוא

אחד השחקנים הראשיים בסיפור. ככה מזכיר

את ג'.ר.ר. טולקין ונופיו הפאנוראמיים. אנחנו

בסך הכל במזרח התיכון, בתוך קובת החול והים

אם כי בים הזה הוצלה אנדרומדה, אם כי

מהאזור הזה באה התרבות המערבית לעולם

אבל היי, כולה הוא ואני נפגשים בפתח מלונית

זולה, המשכירה חדר בזיל הזול. ובעל הבית איש נחמד

שומר סוד ולא מתערב.

 

 




נכתב על ידי , 23/1/2011 08:05   בקטגוריות בקיצור נמרץ, היסטוריה בלתי אפשרית, תשוקות ופטיש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התרגשות


 

פעם בעידן של יומיום

ישנה התרגשות מלאה, כזו שלא מותירה אחריה

ולו בדל של פקפוק, ספק או התרעמות

התרגשות טהורה, נקייה, מלאת שגב ותשוקה

התרגשות של בן היונק מפטמת אמו

התרגשות של נערה בזוג נעלים מרהיבות

התרגשות של נער מנשיקה ראשונה

התרגשות בזמן אביונה ראשונה, ולא בחלום

זו התרגשות עליה כתבו משוררים

זו התרגשות שעליה דיבר אלוהים

התרגשות.

 




נכתב על ידי , 22/1/2011 12:49   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, שירה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)