לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

כל הגברים הגיעו במייל


jesse_from_mc2_miami_20110428_1.jpg
Jesse Blum for Support Nature Project - Hunk du Jour
Erasmo Viana - Hunk du Jour
Erasmo Viana - Hunk du Jour
Dominic Figlio - Hunk du Jour
נכתב על ידי , 28/1/2012 07:56   בקטגוריות משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של iossid ב-28/1/2012 11:14
 



טרדות היומיום


ואללה, אחת הטרדות המרכזיות שלא כל זוג מכנסיים שאני רואה מדליק אותי, ויתרה מכך, כמה סגנונות של זוגות מכנסיים אפילו דוחה אותי.

אני מתקבע יותר ויותר בדמות אחת, טיפוסית, אני מצפה למהלך מיני מסויים מאוד, אני מתקשה לשנות הרגלים

מעיקים עליי מיני נצלנים

אבל

נדלקתי על אחד מאוד מאוד

רק שהוא נר חנוכה

למרות שהוא יודע שאני דלוק עליו.

 

נכתב על ידי , 26/1/2012 04:31   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי


 

אולי הגיע הזמן לסגת מחופי

עכוזך הרוטט, להפליג אל

נמל פיך עתיר השיניים הלבנות

להינשך ולהיאכל , ולא לזכות

בחסד אתנה, 

לשכוח עולמות אחרים

להיעלם בתוך נריוונה אורגזמית

איטית אך ממשיכה לנצח

אולי

 

נכתב על ידי , 21/1/2012 12:41   בקטגוריות שירה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של iossid ב-25/1/2012 19:24
 



דברים


דברים שהומואים אומרים על הומואים:


 



  • יוווווווו איזו מכוערת שאת?

  • תגידי, היה לו גדול?

  • וויייי, מי הספר שלך?

  • רואים אף לא בא בתעלה שלך, כפרה


 


דברים שערסים אומרים להומואים :


 



  • לך תזדיין עם ערבי

  • חכה חכה אני אפתח ת'תחת שלך

  • בא לך למצוץ לי?

  • מה 'תה מסתכל עליי יא נשנש כריות


 


דברים שערסים אומרים בזמן זיון:


 



  • נו איך הכוס שלי, יותר טוב משל בחורה

  • תקרע לי ת'פה יא מניאק

  • נו איך אני?


דברים שחנונים סטרייטים אומרים להומואים:


 



  • זה לא שאני נגד הומואים

  • לא ממש מתאים לי, יש לי חברה

  • לא 'כפת לי להתחבק אתך וכאלה, אבל עד כאן


 


דברים שאב'שלי אמר לי:



  • אמ'ש'ך שואלת אם אפשר לרפא?

  • מה? מה? מי אמר עליך את זה?

  • תגיד, מי זה הבחור הזה שהסתובבת אתו, קח דיבור אתו, אב'שלו בוס שלי 

נכתב על ידי , 13/1/2012 11:33   בקטגוריות גאווה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב.הנדל ב-13/1/2012 12:55
 



לא מצליח


לא מצליח להפרד ממנו

קטנטן בגופו, שחרחר

זין ענק מהודר וגאה

לחיי ישבן עגלגלות כזוג שדיים

ללקק, ללעוס, לנשק, לצבוט ולעסות

לשפשף את החריץ ביניהן

לחדור אל החור השחור

ולהיעלם באבחת כוח משיכה

 

נכתב על ידי , 13/1/2012 08:18   בקטגוריות גאווה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב.הנדל ב-13/1/2012 12:57
 



חודש חדש - ינואר, שנה חדשה


חודש חשוב כי בו נולדתי

חודש חשוב כי הוא תחילת השנה האזרחית

האמת

חודש ככל החודשים, רק מקבל משנה משמעות כי ישנה החלטה תרבותית להפכו לחודש הראשון בשנה., שיהיה

 

אז מה היה לי בינתיים

בהחלט דאגתי למ3י3ה בחצות במוצאי שבת. היינו ב- 69 ושנינו גמרנו בו זמנית בחצות בדיוק

לא היה קל לתאם את זה

אבל סוף מעשה במחשבה תחילה קריצה

 

לא הכרתי אף לא אחד חדש בשבוע הזה, אבל זה בגלל העבודה.

 

הגברים של ינואר -

 

 

Sexy Hot Cody CummingsSexy Hot Black MenHuge Muscle Man Zeb Atlasהבטן שלו זוועתית

נכתב על ידי , 7/1/2012 14:45   בקטגוריות משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-7/1/2012 19:46
 





193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)