לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

הוא בא


בחצות, אני כבר ישן, אבל מרגיש גוף חם לידי

שפתיים לוע חם מתהדקים סביב הפטמה ויד

מוכרת, חמה ומחוספסת מלטפת את הדגל שלי

אחר כך, ירידה איטית מהפטמה אל הזין הזקוף

אצבע נתחבת כמו שצריך לחור התחת, פה ולוע

נלפפים סביב העטרה ואחר כך יורדים לבסיס הזין

אני מאבד שליטה כשאני גומר בצווחות, והשכן

מלמעלה, כהרגלו - אולי תתן לנו לישון?

 





נכתב על ידי , 31/1/2014 10:36   בקטגוריות גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדיין חולה


הצעתי לו לבוא אליי לשתות מרק

אחר כך אמרתי לו - אשים גומי על הזין

ותמצוץ לי, אני חולה אבל גם חרמן נורא

ומה תעשה לי יא חולה שכמוך אמר בחיוך ציני [ כך זה נשמע דרך הטלפון ]

אהה, אמרתי לו - אזמין עוד חבר

לך לך תסתכל בסרט פורו הוא אמר

אבל סרטי פורנו כבר לא מצליחים לעורר אותי מינית

 

 

tumblinwithhotties:
Who is looking for a daddy?

 

כל התמונותקוחות מהאתר הזה - http://pigboy4u.tumblr.com/page/4

נכתב על ידי , 30/1/2014 19:48   בקטגוריות גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עכשיו


עכשי לילה ואני חולה

שיירי גופי נערמים סביב

תמונה של גבר חזק ושרירי

איברו מוסתר במגבת

שערותיו רק על ראשו

וני חולה, מריר רוק של כאב

בגבי, בראשי, בבטני

שום דבר לא מעמיד לי את הזין

שתמות השפעת הזו.

 

 

.

נכתב על ידי , 29/1/2014 22:08   בקטגוריות גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חולה


אני שונא להיות חולה

 

tumblr_mtgdxhmEPz1s9hmdqo10_1280.jpg

נכתב על ידי , 27/1/2014 13:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אל גינת האגוז, נו טוף, הבננה


 

אני באמת באמת מחורמן רצח על אייל גולן. יש בו מיניות ימתיכונית חזקה

הוא אורז טוב טוב את החבילה ואת התחת בתחתונים ובמכנסיים

ולמרות שדי השמין לאחרונה

עדיין יש בו קסם רב.

אבל מה לי ולאייל גולן. לא מכיר אותו, לא במילייה שלו, ועד עתה היותו סטרייט מובהק לא הועלה בספק, ולמה שיועלה?

אז יש תחליפים.

אני מכיר אחד בפייס, בן 20, העתק מושלם של גולן בצעירותו, והוא מעלה תמונות של חזה עירום, צכנסי שלושת רבעי שחושפות שוקיים שעירות וחזקות

או

הבחור שלי

אני שוכב אתו ויודע שאני שוכב עם גרסה צעירה של אייל, הוא גם תימני כמו אייל, ולדעתי הרבה יותר חם מאייל, לך תדע.

 

נכתב על ידי , 26/1/2014 21:40   בקטגוריות גאווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פינטרסט מחקו את התיקייה ה"גסה" שלי


ובכל אופן אני רוצה לשתף בתמונות - אז קדימהף

 

;). Hahaha

.

At the beach

נכתב על ידי , 25/1/2014 08:13   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והיום, והערב


אתפוס לי גבר ברכבת

אכנס אתו לשירותים

וקול שוועתו תעלה בכל הקרונות

בדרכנו

אל

 

 

נכתב על ידי , 16/1/2014 14:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)