לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

לילה בשׁדרות


 

 

שדרות עיר ואם בישראל,

עיר אהובה עליי במיוחד, עיר שלא תמצאו בה הומו בקלות,

 כי השדרותים חכמים, מה הם צריכים בעיות בבית, יש ערים שכנות ויש תל אביב.

מי שחי בעיר מספיק זמן כבר מזהה אותם

ואז רק צריך מעט להתאמץ, ורשת חברתית מתפתחת

וחבר מביא חבר

אז הבאתי חבר אתי, את דביר

ולהקת "הבנות" המקומית יצאה מגדרהּ מרוב שמחה על הבלונד

"טבעי"? וואווווווו "איכותי הבחור", מגיע לך קארא, נשמחה יא מוצץ זרגים שכמוך

ועוד ועוד בדיחות

שני נסיונות לפתות אותו , את דביר לעזוב אותי

ולבסוף מוזיקה חרישית, יין טוב, קבוצה של שבעה

דיבורים ארוכים

סקס מפוייט, איטי, זורם אט אט אל שיאיו השונים.

 

שדרות, עיר ואם בישראל.

 



נכתב על ידי , 30/11/2007 20:05   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, בקיצור נמרץ  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nicotina ב-1/12/2007 02:39
 



ירושלים


 

הגיע גם הגיע זמנה של ירושלים. בחרנו מלון/אכסניה בעיר העתיקה, כי בא לנו לבלות קצת עם תושבי העיר המוסלמים.

מי שלא שכב מעודו עם מוסלמי, ערבי, בגיל שבין 19 ל- 22, הגיל שבו הם מתחתנים , לא מסוגל להעלות בדעתו את כמות החושניות הטבועה בדמם ורק מחפשת הזדמנות להתפרץ החוצה, בטירוף. אחר כך הם מתחתנים, וכמו כל צעיר אחר בעולם מתברגנים ומאבדים את קסם הטירוף האירוטי, או שאני ממציא את הכל.

על כל פנים, דביר ואנוכי הלכנו למסעדה של החבר שלי, שמייד הפגין התענינות רבה בדביר, תוך גירוד בלתי פוסק במכנסין באזור הזין, נגיעות כאלה ואחרות, שירות אישי ממנו וסירוב לקבל כסף < מה שלא עזר, כי שילמתי בתוספת טיפ רציני>

אז מה אתם עושים הערב הוא שואל?

דביר הביט בי, בעיניו היה ענין רב, אז אמרתי לחבר שלי, שנשמח לבלות את הערב במלון עם שתיה, בחברתו ובחברת חבר שלו, ידיד שלו, מכיר שלו.

ובאו השנים, החבר שהביא היה בדיוק , אבל בדיוק מסוג הממתקים האהובים עליי במיוחד. שחרחר, מכון כושר, מנומס וחרמן עד טירוף. היינו צריכים אמנם לשתות קצת יותר מהרגיל, לכבות את האור, אבל מאותו רגע, זעקות ולחישות, יבבות ויפחות, צעקות חלוקות ונאקות ממרכז החזה.

מעל הכל ילל קולה של בילי הולידיי מהדיסק שקנינו בבקר.

 



נכתב על ידי , 27/11/2007 19:09   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, תשוקות ופטיש  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שמיה פולנסקי ב-30/11/2007 18:52
 



משוט בארץ


 

שכרנו דביר ואני ג'יפ חדש, חתיכת אשכון רציני, משהו כזה :

ישבנו שנינו מקדימה, לפעמים אני נוהג לפעמים דביר נוהג, ונסענו מהצפון עד לדרום הרחוק ביותר. לקחנו לנו כחמישה ימים עד שנגיע לאילת, שם הזמנו סוויטה מלכותית ב-הרודס, עם כל הפינוקים האפשריים. [מה יש?! כסף לא חסר, ילדים לגדל אין, אז אל תהיו צדקנים]

ראשית נסענו צפונה עד למשגב עם בקצה אצבע הגליל. בדרך עצרנו והתעניינו בחבילות של עוצרי טרמפים צעירים. הכי מצחיקים היו אלה עם הכיפה, מתנחלים או צאצאיהם. כן/לא .. תשוקה פרועה, כשכבר מימשנו אותה והיעלמות חפוזה ברגע שניתן להיעלם.

מי יודע איזה בלוגר חדש יצוץ לנו בעקבות הרפתקאות קארא ודביר.

בכל מקרה את הלילה הראשון עשינו בצימר, בתוך הג'אקוזי עם אחד מהחבר'ה כאן, שקבענו אתו מראש, אחרי החלפת תמונות, ומו"מ ארוך כאורך קונדום קטן. מה אגיד לכם, כנראה שבצפון יש מחסור בגברים או שדביר ואני כל כך מושכים ומרגשים שכל מחסומי הבחור נפרצו. כל מה שהוא אמר שהוא לא "עושה" הוא עשה מרצונו, למרות שבכל פעם עצרנו ואמרנו לו: "אתה בטוח שאתה רוצה? כי אמרת שאת זה אתה לא אוהב."

גבר חסון, שעיר כמו שצריך, משפריץ חום וביתיות, ממש גבר שמחפש לגדל בחורים לזוגיות ארוכה בחווה.

 



נכתב על ידי , 26/11/2007 19:16   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אל תראוני, שאני...


 

במוסף 'הארץ' הקדישו כתבה שלמה לתרבות הסקס של הגייז, ולתשוקה הפרועה שלהם לחגוג עם גברים בארצות המקיפות אותנו.

כמי שאחד ממאהביו נרצח על ידי ארגון טרור, שחשד בו שהוא סייען, וכמי שבילה הרבה באזורי סכנה בשביל 'הריגוש', אין לי אלא להציע לכם לקרוא את הכתבה הזו.

 

<אל תדאג דביר, אני לא נודד ללבנון, אירן או תימן>

 

 

נכתב על ידי , 23/11/2007 09:46   בקטגוריות בקיצור נמרץ  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-26/11/2007 19:15
 



חדשות דביר


 

דביר מצא עבודה, אוף. ירדה לי אבן מהלב ומהרגל, גם.

הוא עובד בבית מלון  במחלקת אירועים, אחראי על קשרים עם לקוחות מיוחדים.

מיוחדים משמע, צרכים מיוחדים כמו: נכים, קבוצות מיעוט שונות וכו' וכו'

הוא מעולה האיש שלי בטווית קשרים בינאישיים, במיוחד בגלל שהוא יפה כל כך

אבל גם נגיש, ולא סנוב כמו הרבה יפיופים-הומואים שאני מכיר.

אז עכשיו הוא פחות בבית

יש לו עניין

הסקס כרגיל הרבה יותר מרגש.

 



נכתב על ידי , 16/11/2007 23:51   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סטינקי ב-21/11/2007 23:04
 



דביר


 

דביר מסתובב בבית כמו ארי בסוגר. כל ההופעות, המפגשים שתוכננו לו לשבועיים הבאים בוטלו לגמרי.

ההסברים רבים ומגוונים, אבל השורה התחתונה - התייעלות, צמצום הוצאת כספים.

מה אעשה עם עצמי, הוא שואל אותי.

הבחור בעל תואר שני בכלכלה, ששונא לשבת במשרדים ולנהל כספים של אחרים.

אמרתי לו שילך לעבוד בבנין, לפחות הגוף שלו יקבל חזות של גוף עובד ולא גוף מעוצב ממכון כושר.

והידיים שלך יהיו מחוספסות, וכבר עומד לי מהמחשבה.

תלך לעבוד בשדות של אבא שלך, אמרתי לו, תעבוד במשרד שלו.

תפתח משרד לקידום דוגמנים

תלך לאודישנים לדוגמנים

די!

 



נכתב על ידי , 12/11/2007 11:14   בקטגוריות גאווה, תשוקות ופטיש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שמיה פולנסקי ב-13/11/2007 20:48
 



תמונת הרקע החדשה בשלמותהּ


 

 



זה האתר - http://www.arikiart.com/nude-art/nudemenplayingatbeach.htm

נכתב על ידי , 10/11/2007 18:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של השד הטזמני ב-11/11/2007 13:34
 



לדף הבא
דפים:  

193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)