לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

לא יכולתי לחסוך לכם את זה


 



וגם את זה


 

הקליקו על התמונות כדי לגלות עוד אוצרות :-)

 


 

נכתב על ידי , 29/11/2009 10:16   בקטגוריות גאווה, תמונות קטנות, תשוקות ופטיש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-29/11/2009 15:08
 



לא להאמין


 

ירד גשם חזק מאוד

אנחנו ללא מכונית, שנינו ללא רשיון נהיגה

קבענו בצהריים שניפגש בערב , ידענו שירד גשם- אך לא העלינו בדעתנו שירד כזה גשם.

וכך אנחנו מגיעים למגרעת בחומת הרחוב, ומה ראינו?

לא תאמינו

אחד משתין ואחד שותה ת'שתן שלו

ועובדיה - הוא נעמד מול שניהם, מבטו לטוש, מוציא את הזין שלו

ומצרף זרם מעלה אדים

ואני

לקח לי שבועיים להסכים להיפגש אתו שוב.

 



תקליקו על התמונה - יש הפתעה

נכתב על ידי , 28/11/2009 09:26   בקטגוריות גאווה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-29/11/2009 10:48
 



ללא שיער


 

הגענו מלאי תשוקה לחדר במלון

בצענו את כל הטקסים

והנה כשאני מוריד לעובדיה את תחתוניו, אין עליו ולו שערה אחת.

עובדיה מה קרה לשערות שלך, אני שואל?

זה מגדיל את הזין הוא עונה לי בחיוך

אבל אני לא אוהב זין בלי שערות

טוב, בשבילך, אגדל קצת.

 

נכתב על ידי , 25/11/2009 06:07   בקטגוריות גאווה, תשוקות ופטיש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-26/11/2009 06:07
 



תחתונים


 

לי, מי שעוקב אחריי בשנים האחרונות יודע יש פֶטִיש [FETISH] רציני בנוגע לתחתונים. אני לא סובל תחתוני בוקסר רחבים וארוכים, ודי נדחה על ידי תחתונים גדולים בהם הזין אמור להתאוורר.

עובדיה אף הוא עם פטיש רציני לתחתונים.

גם הוא וגם אני מדגימים זה לזה את האופנה האחרונה בתחתוני גברים.

הוא יודע למשל שאסור להתפשט כששוכבים אתי. אני מפשיט. לפעמים הוא רוצה לשמור על התחתונים היפים שלי משיניי ההרסניות, אז הוא מוריד לפני שאני מבצע זממי בהם.

אבל הכי הצחיק אותי, כשהוא ראה את התחתונים החדשים שלי, ושאל: איפה קנית?

עניתי לו, כרגיל במקום הרגיל בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב.

יש שם חנות ששם אני קונה תחתונים באופן קבוע.

לא תביא לי כמה, התעניין?

 



נכתב על ידי , 23/11/2009 17:43   בקטגוריות גאווה, תשוקות ופטיש  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-25/11/2009 06:27
 



רכילות


 

לפני שהכרתי את עובדיה הכרתי בחור אחד, נורא נחמד, גם יפה מאוד.

עובדיה שנא אותו שנאת מוות.

היו להם חיכוכים ומריבות על איזה גבר אחד, ולבסוף עובדיה אמר לי: יש לו איידס.

התקשרתי אל הבחור - יש לך איידס?

הוא לא אמר כן, ולא אמר לא.

לא נבהלתי, כי אני בודק את עצמי כל שלושה חודשים, ואני משתמש בקונדום, אבל עובדיה - מתי ערכת לעצמך בדיקת איידס לאחרונה?

 

 

נכתב על ידי , 22/11/2009 19:07   בקטגוריות גאווה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-23/11/2009 06:06
 



למה לא התקשרת אליי...


 

לפעמים אני נוהג לא לדבר עם עובדיה חודש, אפילו חודשיים, ככה אני רוצה מנוחה ממנו. אמנם הוא סקס מעולה, תמיד אני מזדקף כשאני חושב עליו, אבל אני לא אוהב שגרה, ונעלי בית ישנות הן לא התחביב שלי, אז אני מחפש לי פרטנרים חדשים.

כזה היא א'

נפגשנו בבית דירות תלאביבי.

דירה יפה ורחבת ידיים, חדר מיטות מאובזר.

אמבטיה ומקלחת מאובזרות במיטב הסבונים, השמפואים ושאר אמצעי ההיגיֶנה  הנדרשת מגבר פעיל מינית.

אבל א' היה שקוע בתוך עצמו. הציג עצמו לראווה במהלך הסקס, ובשלב מסוים כבר לא היה בתוך הסקס אלא בהערצת עצמו, או בשעמום. זכותו.

קמתי והלכתי.

"מה לא בסדר" הוא שאל לפני שעזבתי את דירתו

"זה לא אתה, זה אני" עניתי והתחפפתי.

את עובדיה פגשתי אחרי שבוע, סיפרתי לו על הניסיון הגרוע עם א'

אז למה לא התקשרת אליי - הייתי מרוקן אותך - או, יההה

נכתב על ידי , 21/11/2009 01:19   בקטגוריות גאווה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-22/11/2009 19:07
 



סקס אחרי סקס עם עובדיה


 

עובדיה הוא באמת מכונת מין משובחת במיוחד. מי שעובר תחת ידיו יוצא מרוקן לגמרי, גם מזרע וגם מאנרגיות.

לא פים ולא פעמיים אני נשאר באפיסת כוחות על מצע אהבתנו. העייפות המתוקה זורמת בעורקיי. עובדיה מת מצחוק כשהוא רואה אותי כך.

לפעמים בא לי לעצבן אותו, וכך אחרי שאני מסיים אתו, אני הולך לחפש עוד סיבוב, ואז אני מספר לו ומוציא אותו מכליו.

באחת הפעמים תפסתי אפולו ממוצא גרוזיני. זין יפה, גוף מדהים ומלא שיער, אבל לא פרוות דובים - הוא עדיין צעיר. היה סקס משגע ובסוף גם הייתי צריך לחדור אליו.

הוא ישיב עליי, אחרי שלוש דקות גמר, וכיוון שהוא בחור מנומס, רצה שגם אני אגמור.

אבל לא היה לי כוח

עובדיה הזה רוקן אותי לגמרי.

אבל, לקחתי את הטלפון של אפולו.

 

נלמד את עובדיה קצת צניעות ודרך ארץ.

 

נכתב על ידי , 19/11/2009 19:47   בקטגוריות גאווה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-21/11/2009 01:20
 



לדף הבא
דפים:  

193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)