לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

רק נשיקה על השפתיים


 

אתמול ככה לפני כולם במשרד נער השליחויות, והוא נער

ניגש אליי מאחור

הצמיד עצמו אליי

נישק את צווארי.

נהייתי אדום

אח"כ התחלתי להזיע

ואח"כ חככתי בדעתי מה עליי לעשות

ולבסוף אמרתי שזה "לא נעים לי", והוא הפסיק.

בערב התקשרתי אליו], הסברתי לו שזה לא מקובל מבחינתי, אבל הם ממש הוא זקוק לחיבוק ולנשיקות

אין בעיה, שיקבע אתי פגישה.

"אני אוהב אותך מאוד" ובטח אני רוצה להתחבק אתך, אבל המקסימום זה "נשיקה על השפתיים"

לא ביקשתי יותר מזה וגם את זה לא ביקשתי ממך, אמרתי לו.

 



נכתב על ידי , 30/12/2009 06:15   בקטגוריות גאווה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אִיפְּכָא מִסְתַּבְּרָא ב-30/12/2009 07:47
 



אז מה אתם עושים ביום חמישי בחצות


 

אני יודע מה אני עושה - נשיקת חצות עם החדש שלי

זיון שמיימי

ואח"כ למסיבה פרועה עד אור הבקר.



נכתב על ידי , 29/12/2009 06:43   בקטגוריות גאווה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-30/12/2009 06:14
 



תפילת מוניר


 

לפני כמה שנים בכריסמס היה קר בירושלים מאוד.

צעדנו במרץ לקראת כנסיית הקבר, מוניר, מחמד ואנוכי

התגפפנו קלות, נתנו סנוקרות קלילות, ובעיקר צחקנו

והיה כל קר, עד שאפו של מוניר כמעט קפא, ולא היתה לנו ברירה

אלא לנשק אותו, ולמצוץ אותו קצת

וכך

בחביון סמטה קטנטנה

תפסנו מחמד ואני את מוניר

מחמד התשתלט על אפו וחלקו העליון של מוניר

ואני על חלקו התחתון

ןמדי כמה דקות החלפנו מקום

ומוניר, הפחדן השתולל ואמר: לא, לא

והוסיף, בשמו של הצלוב, אנא הניחו לי, ואנחנו היהודי והמוסלמי

סירבנו

עד אשר, נוזל האהבה געש ושצף מעין האהבה בקצה מקל התענוגים

ואחריו, קילוח צהבהב ומעלה אדים שטף את הסמטה.

ובאותו לילה

זכה ישוע המתוק לתפילה הזכה והענוגה מכולן

תפילת מוניר.

 


 

מי שמעוניין לקרוא את דברי הסופר שכתב את הרומן- להיכנס לקישור

נכתב על ידי , 26/12/2009 14:47   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של seiro ב-28/12/2009 16:44
 



איך מתקנים לב שבור?


 

 באמת? איך מתקנים לב שבור?

יש המאמינים ביכולות הכמעט על טבעיות של הזמן, אמן הריפוי המושלם

אחרים מאמינים במציאת אהבה חדשה

אבל ישנם

שמרגע שנגע בהם חיצו של אל האהבה, מאותו רגע לבם נשאר שבור לנצח.

 



אני אגב, לוקח חוט ומחט, מוציא את הלב ממקומו, ואט אט בתפירה אומנותית מאחה את כל החלקים ללב אחד גדול, שלם ומואשר. או אז, אני מחזירו למקומו, ויורד לרחובות למצוא בן זוג מתוק ומקסים לחגיגת בשרים ואהבה, ככה לחזק את התפרים ואת ההערכה העצמית שלי.



נכתב על ידי , 24/12/2009 18:41   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אִיפְּכָא מִסְתַּבְּרָא ב-27/12/2009 15:49
 



כדאי או לא כדאי


 

תמיד כשאני חולה אני חרמן.

אבל איך אפשר להתנשק או למצוץ כשהאף סתום, גרון מגרד, יש לך חום ובכלל?

 

כמה תמונות מהרשת לעידוד עצמי

 









 

נכתב על ידי , 24/12/2009 09:18   בקטגוריות גאווה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אִיפְּכָא מִסְתַּבְּרָא ב-27/12/2009 15:48
 



מה עושה גבר בודד כשהוא חולה?


 

מה עושה גבר בודד כשהוא

חולה? מנוזל, משתעל, צמרמורת קלה?

מה הוא עושה?

הוא מתקשר לאמא?

היא מתה.

הוא מתקשר לאחותו?

אין לו אחות.

לאחיו הוא מצלצל בנייד, והם אומרים -

מצטערים אנחנו עסוקים, תתקשר אולי לדוד יחזקאל?

אבל טוען הגבר הבודד כשהוא חולה

דוד יחזקאל כבר מת, ואם הוא חי לי ולו אין דבר במשותף.

 

הולך לשוק, אפו מזיל נזלת והוא משתעל ללא הרף

בקושי הוא מזיז עצמו לאוטובוס, יושב רחוק מכל אדם

יורד בתחנה הסופית, נכנס לסמטת הבשר בכרמל

קונה שלוש כנפי עוף, שני גרונות

אחר כך

אחד סלרי עלים ושורש

אחד צרור פטרוזיליה ושורש

אחד צרור שמיר

תפוח אדמה שנים גדולים

אחת חתיכת דלעת או אחת דלורית

לא יזיקו  קישוא אחד או שניים - מתכון בטוח להחזרת הזקפה

כרוב וכרובית

שנים גזר

כרישה שמנה אחת, ממש תאוותנית במיוחד

שני בצלים

ראש שום

 

בבית הוא לוקח סיר

שוטף העוף היטב ומכניס לסיר

מרתיח ומכפה את המרק עד שהוא צלול.

לוקח את הסיר המוקדש למרק עוף תמיד

מרסק גזר אחד בפומפיה

מטגן אותו היטב ומוסיף

בצל אחד קצוץ, כמה שיני שום

את העוף מטגן היטב, ואז מוסיף חלק מהמרק הצלול.

זורק למרק את כל הירקות, חתוכים גס או דק או סתם איך שבא

עלה דפנה

שני גרגירי פלפל אנגלי

מלח

פלפל שחור

קמצוץ קינמון [לא לוותר עליו לעולם]

גרגירי כוסברה טחונים

ומקפיד כמו מטורף לא לשים מונוסודיום גלוטמט.

 

אחרי שעה, ואחרי כיפוי נוסף של המרק

ערימת לוקשען

ושלוש דקות אחר כך  פותחים שולחן

וכל הצ'אקרות נפתחות

ונזילת האף מואצת

ופתאום בדלת נוקש דוד יחזקאל והאחים המרושעים

ואפילו עובדיה הריח מרחוק ובא לחגוג

והקישוא, הקישוא מלאכתו עשה כנדרש.

 



 

 

נכתב על ידי , 23/12/2009 06:16   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של iossid ב-29/12/2009 19:21
 



אז מה תגידו על סקס - מגיל 18 בלבד


 סקס בשירותים / רק לבני 18 ומעלה

אבל לא בסגנון של לונדון או ניו יורק, או אחרים ומפורסמים יותר.

שירותים ציבוריים במעבר הגבול בין אילת לעקבה.

ועם מי?

לא עם קצין ולא עם חייל, אלא עם זבן באחת החנויות שם.

עלה לך כסף, הו קארא, אני שומע את הקולות הציצניים, הלועגים לקשיש המתנפל על כל תחת או זין מזדמן.

אז נתחיל בזה

הבחור עוד לא הגיע לגיל 25

נראה מצויין

לא ביקש כסף

הוא רצה סקס, והוא קיבל סקס, אמנם בעמידה, אז מה.

נס חנוכה לקארא :-)

 



נכתב על ידי , 20/12/2009 17:27   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלך הביצה ב-20/12/2009 18:19
 



לדף הבא
דפים:  

193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)