לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

צפוף


בטיולים השנתיים , עת התחלנו לישון מחוץ לבית, היינו צריכים להביא שק שינה, שמיכות וכו'

ישנו לפעמים בכיתות של בתי ספר, מהם נדרשנו להיעלם מוקדם בבקר, ארוחת בקר קנינו

היינו מתחלקים לחוליות, וכל חוליה קנתה מזון עבור עצמה.

משחקי ציוות החוליה היו מופעי דרמה, אופרות סבון, טרגדיות וקומדיות שבסופם תמיד היו

כמה שלא מצאו חוליה ונאלצו להיות חוליה. חולית הדחויים. מי היה בחוליה הזו, ה"גומים והפגומות".

אפשר היה לראות את מי החבר'ה אוהבים ואת מי הם דוחים.

אני מעולם לא השתתפתי במשחק הזה. המתנתי בצד עד שנגמרה ההמולה ואז הצטרפתי לחוליה הזו.

אבל, בלילה בלילה ישנתי תמיד עם יגאל או עם דוד היפה. [או כמה שאני מתגעגע לגבר הזה, הראשון

שירדתי לו, הראשון שגמר לי בפה, הראשון שנטש אותי.]

לפעמים התארגנו כמה בנים, כאשר לא היה מספיק שמיכות והיינו באזור קר במיוחד לישון יחד. הפלוצים

והגופות החמים עזרו לנו לשמור על חום גופנו. אלה הלילות הכי אהובים עליי בכנען. אז חגגתי, כי אברים הזדקרו ונצמדו

כי אפשר היה לגעת ואף אחד לא ידע מי נגע, כי כולם שמרו בשקט על האורגיות המרוכסנות הללו". רק בבקר  כולנו קמנו עייפים 

ורצנו להחליף תחתונים.

 




נכתב על ידי , 27/2/2011 08:07   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, היסטוריה בלתי אפשרית, נוסטלגיה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-1/3/2011 18:16
 



החבר שלי יגאל


החבר שלי יגאל גדל אתי מגיל אפס, בערך.

אני זוכר את כריכי הענק שאמו היתה מכינה לו לבית הספר, סנדוויץ' תוניסאי קוראים לזה היום.

אישית לא הצלחתי לחבב את חצי ככר הלחם בתוכה קציצות, ירקות ונוזל ממנה רוטב עגבניות,

לכן מעולם הייתי שותף שלו בכריך. הוא דווקא חיבב את הכריכים הדקים והאלגנטיים שאמי הכינה.

הוא היה חבר טוב שלי, למרות שהסתייגתי מנטיותיו ל"סדר" אחרים

אבל אוננויות ראשונות שלי היו עליו

ונסיתי כמה פעמים לפתות אותו לסקס בכיתה ז' או ח'

התעצבנתי כשסיפר לי על תחרות אוננות - מי גומר מהר יותר, מי גומר רחוק יותר עם

בנים מהכיתה, רציתי להיות שם, אבל הם בחושים החדים שלהם הבינו מה זה "אני שם"

כשהם עסוקים במיניות ההטרוסקסואלית שלהם.

אבל לא אלמן ישראל

ושרליל לא נשאר צמוד לאיזו אהבת ילדות בלתי ממומשת

היו לי גיבורים אחרים

זרגים אחרים להתגעגע אליהם

פיות אחרים לנשק

אבל החבר שלי ישגאל, שיחק עם דו המיניות שלו עד הסוף

היום הוא שמן כמו הר

בקושי זז

לדעתי, כך אמרתי לו, בגלל שויתר על סקס עם גברים, והתסכול שלו הומר באכילה בלתי מבוקרת

ורק לחשוב שהוא סיים 4 שנים בווינגייט.

 



לא יכולתי לחסוך מכם את הזוועה הזו

נכתב על ידי , 26/2/2011 08:50   בקטגוריות גאווה, הומאז', תשוקות ופטיש  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-27/2/2011 08:05
 



דרמה על שולחן ארוחת הבקר


בשבת, עם הבורקס, ביצים, הירקות החתוכים, שמן הזית ושאר תבליני בקר של שבת

דרמה.

היא נעמדה, והתחילה לצרוח, אחר כך בדרמטיות הלכה לחדר המיטות

אז מה אם היא קלקלה לכולם את מצב הרוח?

אני בשעות שכאלה הייתי מתקשר לחבר שלי צביקה, אצלו לא טרחו בארוחת הבקר

היינו נכנסים לחדר שלו, מדברים, מסתכלים בחוברות פורנוגרפיות ואח"כ מזדיינים כמו מטורפים, פעם, פעמיים ולפעמים אפילו יותר.

הייתי חוזר לארוחת צהריים

היא היתה חצי מפוייסת, כי כנראה הוא התחנף והלך לזיין אותה, קצת

האחים שלי התחפפו כל אחד לדרכו כמוני

השולחן מלא המזון עמד בשממונו

בקיץ לפעמים כמה זבובים חגגו עלו.

שלא יהיה ספק, כמו בצבא, מה שלא הלך בבקר ילך בערב קריצה

 




נכתב על ידי , 25/2/2011 08:25   בקטגוריות גאווה, הומאז', סיפורי אימה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-26/2/2011 08:50
 



חלומות


 

בלילה בלילה כששכבתי על מיטת הסוכנות החורקת שלי [ ככה ההורים שלי , לא היה להם הרבה כסף, אז זה מה שהם מצאו]

מתענג על ליטוף הבוטן הקטן והעירום שלי

ומפרק לחתיכות בדמיוני תמונת תשוקה לא ממש ברורה

כי מה יודע ילד בגיל 8 על סקס?

הכל מתנקז למגע ולחיכוך

למזלי או לרוע מזלי מצאתי ספר הדרכה מינית בחדר של הוריי

גברים ונשים, אברי ענק, נטולי שיער, שחמחמים כמו השחמה של תרנגולת בתנור

אבל הבנתי שישנה חדירה כלשהי

הבנתי שהבטן לא עומד בדרישות

אבל הוא סיפק הנאה בלתי פוסקת.

 

ידעתם שבנים משתיניםלפעמים במקום ל"גמור"?

חחחח

 




נכתב על ידי , 23/2/2011 07:33   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, נוסטלגיה, תשוקות ופטיש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-26/2/2011 08:50
 



זריחת השמש


המחנכת שלנו בכיתה גימ"ל החליטה שילד שלא ראה את זריחת השמש

הוא ילד שהפסיד מנפלאות הטבע והאל. [ נו טוף, היו לה אז עוד אמונה ותקווה באל הזה]

וכך בשעה ארבע וחצי בבקר של יום אחד הצטופפנו על הגבעה עליה היה ביה"ס והבטנו למזרח.

היינו כולנו, כולל יגאל

האהבה החדשה שלי.

ילד שרירי, נמוך, שחצן ודי בינוני בלימודים

ומי התאהב בו, אני

ומי התחבק אתו והתחכך בו ללא הרף, אני

ומי ישב בתוכו כמעט עם הזריחה, אני.

 

שנים אח"כ עת נאלצתי לחדור אליו גם נאלצתי לצווח בהתרגשות - אני אוהב אותך.

עשיתי זאת לזכר ימי כיתה גימ"ל המאושרים.

 




נכתב על ידי , 22/2/2011 06:48   בקטגוריות הומאז', גאווה, נוסטלגיה, תשוקות ופטיש  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-23/2/2011 07:33
 



כתה אל"ף


רגע, מה אתם חושבים, שבכיתה אל"ף לא היו לי תשוקות מיניות?

לא ידעתי מה זה, תרגמתי את זה לרצון להיות אח של..

אבל כבר אז חיבבתי את יעקב מכיתה ד', בטח. שחרחר, דק גזרה, ערס

בטח נהייתי חבר שלו, לא חוכמה, הוא בקושי קרא וכתב ואני כבר מגן הילדים קורא וכותב,

אז הכנו יחד שיעורי בית

לפעמים נשארתי לישון אצלו והצמדתי את הבוטן הזקוף שלי לרגל שלו

ובבקר התמלאתי קצת רגכשי אשמה, כי עמוק עמוק בלבי חששתי שזה לא ראוי

כי בכל הסיפורים, המעשיות ודברי המבוגרים גברים נצמדים לנשים ולא לגברים

כלומר בנים לא נצמדים לבנים כי אם לבנות.

 

כבר שנים, עשרות שנים שאינני יודע מה עלה בגורלו של יעקב

אבל בהחלט הוא עיצב את דמות הזכר בו אני חושק, או יהההה

 




נכתב על ידי , 20/2/2011 09:46   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, הומאז', תשוקות ופטיש  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של iossid ב-28/2/2011 15:38
 



איזה יום נהדר היה לנו


 

נשענתי על גזעו של עץ אלון

בין רגליי ערימת תלתלים בצבעים שונים

מול פני אגן ירכיים צר, מהודק וגברי מאוד

ידיי לפתו שני אברים רוטטים, שבעליהם התנשקו בלהט...

 

גם אני יודע לכתוב תסריט לסרט פורנו

אבל, היינו שלושה חברים בני 15 או 16, אי אז בערבות ירושלים

בטרם החלה להיבנות בסגנון הרודיאני אלים וכוחני

יצאנו אל האזורים הפתוחים, מלאי הפרחים והשיחים

בוואדי בין בית מזמיל לבין מנחת

 

ישבנו וחכינו לרועי בית צפאפה או לרועים אחרים

התרגשנו, גופנו בער ולהט בתשוקה מטורפת

שום פחד, שום חשש שמא נַרָצָח

בינינועצמנו לא היה סקס, לא כלכך נמשכנו זה לזה

 

 

חכינו וחכינו וחכינו

קטפנו פרחים, עשינו זרים לראש, עד שנפתלי אמר:

בואו נתפשט ונקשט את הזין שלנו בפרחים

רק שנים אח"כ כשקראתי את "מאהבה של ליידי צ'טרלי" הבנתי מאיפה שדד את הרעיון

שרנו, צחקנו, קישטנו, הזדקפנו, גמרנו

 

איזה יום נהדר היה לנו

 




נכתב על ידי , 19/2/2011 08:32   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, בקיצור נמרץ, גאווה, נוסטלגיה, סיפורי קיץ, תשוקות ופטיש  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-20/2/2011 09:46
 



לדף הבא
דפים:  

193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)