לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

על כל פנים


 

על כל פנים ולמרות דעתו הקבועה

הוא התכופף והראה לי את עגבותיו הגלוחות

או המרוטות

אחר כך נשכב אפרקדן ופסק רגליו לרווחה

ללא שיער

את ידיו הניף גבוה שאראה שאין שער בבתי שחיו

רק על ראשו השאיר רצועת שיער מבהיקה השמן שיער

וצד גבות עשויות עד דק.

 

הזין שלי שעמד בתחילת הסטרפטיז צנח אט אט 

אל בין רגליי

גם הוא מרוט שיער, גלוח בחלקו

לא מעניין

לא מושך

והוא ניסה גם ניסה להצלינו במציצות ולקיקות

בסוף

בלית ברירה הוא התקשר ל- י' השעיר.

 

חיי נישואין

 

נכתב על ידי , 20/2/2012 20:03   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלה..- ב-24/2/2012 22:27
 



הוא בשלו, ממש בשלו


 

אתמול הוא אומר לי: די , זהו, אני לא מקבל יותר

בסדר עניתי לו, מאימתי גיליתי תאווה רבה לחור השחור שלך?

<בסוגריים ראוי לציין שעם השני, החור השחור הוא אבן שואבת במיוחד וכבר הקדשתי לו כאן כמה פוסטים>

אז מה נעשה, הוא שואל?

,אתה רוצה שיעור נרחב ברזי הסקס והגוף הגברי, כאילו?" שאלתיו מחייך קמעא

לא, הוא חייך אליי, הגיע הזמן שאני אזיין אותך

פערתי את פי, אבל קול לא יצא ממנו

הוא צחק, סובב אותי וניסה לחדור אליי

ריחמתי על המסכנצ'יק, מאז גיל 16 / 17 אף אחד לא חודר אליי למעט

אליל התאווה והתשוקה שאת חיי הייתי נותן לו, אבל הוא קיים רק ברקע הדברים.

התאמץ, מסכנצ'יק, באמת התאמץ

לבסוף גמר על פתח ההיכל.

אמרתי לו: זה לא טוב לגמור ליד אברי המין פי הטבעת, כדאי שתדע, הפעם אני "סולח" , אבל דיר באלאק !

 

Two big, beefy muscle men with huge cocks battle it out on the mat for ultimate control and the reward of fucking the loser's hot, meaty ass.

נכתב על ידי , 15/2/2012 07:51   בקטגוריות גאווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה לקנות לו מתנה?


 

יש לו יומולדת השבוע

הוא אוהב מתנות

הוא אוהב בעיקר שזוכרים שיש לו יומולדת, במיוחד אחרי שהוא אמר את זה פעמיים בקול רם

בפעם הקודמת קניתי לו תחתונים

מה הפעם?

 

tom_of_finland_xxl-book

נכתב על ידי , 12/2/2012 19:33   בקטגוריות גאווה, תשוקות ופטיש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחחח


נכתב על ידי , 11/2/2012 20:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התלבטות


 

הוא שחרחר גובה 190, נחמד אך מתפרע במיטה

ההוא שחרחר גובה 170 פסיבי לגמרי

ההוא 175 לבן פעיל מאוד במיטה

 

שלושתם יחד זה פיצוץ, אבל נראה לי שאשאר וחצי אם לא יותר מתאוותי בידי, ואני לא ממש אוהב לעשות ביד.

 

אולי אלך לסאונה, לחדר חושך?

 

נראה

 

נכתב על ידי , 11/2/2012 10:34   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דOממים מדברים™ ב-11/2/2012 11:03
 



נפגשנו והלכנו בקצב מהיר


אל החדר האהוב עלינו אי שם

האמת, לא הכי "בא לי עליו" ובכל זאת כמו טיפש 

השתרכתי אחריו

וכשהגענו לאן שהגענו , וכשהוא התפשט

הבנתי שאני מבזבז זמני

אבל אני מאלה שלימדו אותם לגמור הכל מהצלחת

אז אחרי חצי שעה של נסיונות סרק הודעתי

לא ילך

ונפרדנו, לדעתי לא ניפגש יותר

כלומר

לא ניפגש יותר.

 

Gay Halloween Sex Demons

נכתב על ידי , 10/2/2012 03:35   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, בקיצור נמרץ, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הערב אני יורד לגן העצמאות


 

או לסאונה, או לגן מול רכבת מרכז

ככה בא לי נורא הקור, השיחים או הלחות הבלתי נסבלת של הסאונה עם הפטריות והריחות של הזרע בכל מקום.

אולי אעדיף להישאר בבית?

גם זה סיכוי

אבל אני חרמן

ואף אחד מהקבועים שלי בשלב הזה לא מעורר את תאבוני.

 

נכתב על ידי , 7/2/2012 18:57   בקטגוריות גאווה, תשוקות ופטיש  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של iossid ב-1/3/2012 09:41
 



לדף הבא
דפים:  

193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)