לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

לא יאומן


 

ישבנו באיזו מסעדת פועלים פצפונת

הכל רגוע, שליו ורגיל עד בחילה.

בעודנו מחסלים בשיטתיות וללא רחמים את ה"מאזטים", שמתי לב שאיזה ראש שחרחר מציץ אלינו מחלון המטבח.

לא התרגשתי, אף לא הפניתי את תשומת לבו לכך

אבל שמתי לב, שמדי רגע מישהו אחר בא להתבונן בנו.

די הופתעתי, לא אני ולא הוא אנשים מפורסמים, ואלה שבאו להציץ [נו טוף, כמה כבר יכולים להיות במסעדה פצפונת?]

לא נראו כבני זוג סבירים ואפשריים שלי או שלו.

שוב בראש השחור מציץ,

ואז ניגש אלינו עבדקן אחד, ואומר בקול נעים: סליחה מי מכם הוא XXXX

הוא אמר, אני.

העבדקן הסתובב ואמר : זה הוא , אני בטוח.

הוא התפלא, אני מה?

אתה הצלת את הבן שלי ממות, והוא מתבייש לבוא ולומר לך תודה.

 




 

 

נכתב על ידי , 28/4/2011 20:28   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, הומאז', היסטוריה בלתי אפשרית  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-29/4/2011 07:21
 



אמא שלו


אמא שלו לא סובלת אותי, זה ברור

לקחתי לה את הבן, הפכתי אותו להומו, רגע מה? לא ידעתם?!

וגם היא צריכה לסבול אותי נוכח במפגשים משפחתיים ולקלקל לה את התדמית

המושלמת שהיא מוכרת להם.

 

אני מרחם עליה.




נכתב על ידי , 27/4/2011 07:04   בקטגוריות גאווה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-27/4/2011 20:35
 



לדעתי, גם האביב נגמר


זהו השרב מתחיל להתנחל ברחובנו .

מזיעים, מזגנים מתחילים לנהום, צריך להתקלח כמה פעמים ביום

טיפוח העור, השיער ומה לא לקוקיצות שהולכות לים לטגן את עצמן

ונערי החמד החדשים, אלא שבקעו לאחרונה מעטיפות הגולם של המגושמות והשנאה העצמית

מסתובבים במקומות הנכונים, נהנים מתחושת העוצמה והכוח של כל הומו צעיר

שלא מבין איך איש בגיל של אביו מוכן להתרפס בפניו, לשלם עליו כסף בלי סוף

בשביל מעט "אינטימיות" או הבטחה לאינטימיות.

אבל גם האביב הכוחני הזה נעלם די מהר, במיוחד אצל הומואים טפשים, שרואים בחיצוניות

באירוס, במשיכה המינית את הכל.

הם מסיימים חייהם כזבנים בחנויות, מלצרים בבתי מלון, בני זוג בכלוב זהב של חטיארים

ואלה החכמים, מתנערים ודאגים לעתידם.

 




נכתב על ידי , 26/4/2011 15:27   בקטגוריות גאווה, תשוקות ופטיש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-27/4/2011 07:05
 



ללא מלים




נכתב על ידי , 24/4/2011 10:00   בקטגוריות שירה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שמוליק ב-24/4/2011 15:28
 



תירוץ לתמונה


 

לפעמים אני מפרסם פוסט קצרצר והוא תירוץ לפרסום תמונה שראיתי בשיטוטיי באתרי תמונות

אני סולד מאתרים פורנוגראפיים, מה כבר יש בהם?

חורי תחת מבעבעים, זרגים שמנים וארוכים עד בחילה

תשוקה - אין

סקס אמיתי ולא מפוסטלק - אין

אז אני מחפש תמיד תמונות , בהן יש יופי, זרות או מוזרות

לפעמים סתם אתרי תמונות שגרתיים מניבים תמונה מרגשת

גם אתרים אנתרופולוגיים שווים את המאמץ.

 




נכתב על ידי , 23/4/2011 09:58   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, תמונות קטנות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-24/4/2011 10:03
 



שכן חדש


כן, גם זה קורה

שכן חדש, בגובה בינוני, שמור היטב

נראה הומו לגמרי, אבל לך תדע, כי הוא לא אוחצ'ה - איזה מזל

נפגשנו בניסה לבית

מייד קליק, מייד השיחה זרמה

אבל, החיפזון הוא מהשטן

וזה שאתי אמר: הוא גר עם אשה, אפשר לחשוב?!

 




נכתב על ידי , 22/4/2011 09:17   בקטגוריות גאווה, תשוקות ופטיש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-23/4/2011 09:34
 



כמה דברים אפשר לעשות היום בתל אביב


כלכך הרבה עד שהעיר פקוקה לגמרי, ונחילי אדם זורמים אליה ללא הכרה.

הרבה כסף עושים בעלי החנויות באזורים מושכי הקהל, שלא לדבר על עזריאלי

שהגיע הזמן לשים שם שוטר תנועה.

אז מה עושה תל אביבי בפסח?

אולי יוצא ל- "ווקאנס" כמו הפריזאי, ומשאיר תורנות בחנות?

או

אולי כמוני, יוצא לטיילת ומחפש זיונים?

 




נכתב על ידי , 21/4/2011 11:12   בקטגוריות גאווה, סיפורי קיץ, תשוקות ופטיש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-22/4/2011 09:29
 



לדף הבא
דפים:  

193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)