לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

לפעמים החגיגה נגמרת


 

השבועיים האחרונים היו טירוף של פרידות נרגשות ופרידות צעקניות.

שלומי כבר לא גר כאן יותר.

זה היה צפוי.

אני מכיר את שלומי שנים רבות.

בלילה בלילה, הוא ניגש אלי. העיר אותי ובכה. אספתי את הילד המקסים, שאני מכיר כבר הרבה שנים אל זרועותיי וניחמתי אותו.

שלומי הולך כשהוא רוצה, ואסור לנסות לעצור אותו.

שלומי מפחד להישאר במקום אחד.

אבל את אושר זה לא ממש מעניין. אושר מאוהב בשלומי מעל לראש.

אבל את שנעשה אין לשנות

נשארנו אושר ואני בבית, עצובים, מבולבלים.

הזדיינו כמו מטורפים פעם אחר פעם כדי להשכיח את הכאב, נכנסנו לצ'אטים והבאנו כל מיני חתיכים חלקים, בעלי זרגים גדולים, יורדים, מקבלים פוערים ונפערים - תהלוכה של גברים עברה בביתנו, כל צבעי הקשת האנושית, כל הגבהים, הריחות המנהגים המיניים.

ושלומי נשאר בנו, נטוע חזק.

אושר, אנחנו נוסעים מכאן, אתה יודע.

השכרנו את הדירה למשך שלושה חודשים, אנחנו במקומות אחרים, בנופים אחרים.

השדון התחיל לחזור לטירופו המוכר.

 



נכתב על ידי , 7/5/2004 17:46   בקטגוריות פסימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just a fallen angel ב-22/5/2004 20:27
 





193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)