לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

היה ערב נהדר, באמת


אז נפגשנו, אלא מה

יש לי חופשה קצרה, אני צריך קצת כסף לתשלום מקדמה לשכר דירה

יחידת דיור הוא קרא לה

לא יודע

לא מאמין לו

אבל הוא בהחלט מספר לי סיפורים קשים

וההימורים הם הקשים מכולם

כבר החטיפו לו פעם כאלה מכות שהוא לי ידע איפה לשים את עצמו, בטח לא יכל לשבת

כבר איימו עליו פעמיים, עליו על משפחתו

נראה לי שלא רוצים יותר במשפחה לממן אותו

איזה פחד.

 

נכתב על ידי , 30/5/2012 08:13   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, הומאז'  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-1/6/2012 19:24
 



ירדה אבן מעל לבי


הצהרות אהבה אני אוהב לשמוע, לא להשמיע

בעיקר אני אוהב כשהן לא נאמרות כך: "אני אוהב אותך"

אלא למשל כך:

מזמן לא הזדיינתי עם גבר, אני בא לביקור של יום, חשבתי עליך

נו

אז נכון שזו תשוקה וסקס, אבל בשבילי זו הצהרת אהבה

שהרי בלאו הכי 

יש בן זוג אתו חיים

ויש גברים אתם מזדיינים

ממש - הקדשים והקדוש

והקדוש, טוב הוא בכלל לא קדוש, אבל מה שאני לא יודע לא מטריד אותי

ובמיטה אנחנו ישנים יחד

על כותנה מצרית

טובלים בג'אקוזי

וחיים בסלון פאר במרומי הקומה ה- 17

במגדל מגורים יוקרתי, כך אומרים.

 

נכתב על ידי , 28/5/2012 12:25   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונת - משוט באתרי אינטרנט אהובים עליי


 

 

three hot gay men in shower jerking off

 

 

 

SOOOOO HOT

 

DADDY

 

 

In Graeco-Roman belief, the god Mercury (Hermes) was thought to have invented masturbation and taught it to his son Faunus (Pan). The Greeks called it thrypsis, “the rubbing,” and in Latin it was known as masturatus.

 

הקליקו על כל תמונה ואוצר בלום ייפתח בפניכם.

נכתב על ידי , 27/5/2012 11:13   בקטגוריות גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, תשוקות ופטיש  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הומואית ב-29/5/2012 16:58
 



יום שני אתה יודע...


יאיי יאיי יאיי

בשני יש מפגש אחרי למעלה מחודש עם הנידח שבא לביקור

אני מחזיק אצבעות שזה ביקור ולא נפילה ארוכה

לעבר החור השחור.

 

נכתב על ידי , 26/5/2012 20:49   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נניח ואני גס רוח


 


אם הנחה זו נכונה, והיא נכונה מאוד


הרי חג שבועות הוא חג הגברים, במיוחד אלה החובבים גברים


והמבין יבין.


 


כך מדי חג שבועות ישנן קבוצות של גברים


הנפגשות ושוחות בתוך חלב גברים 


<אם יש חלב ציפורים, למה שלאא יהא חלב גברים?>


 


בספר הקונטרוברסאלי "צבא האלים" לסטר וטובלי


כל יום או כל ערב או כל אירוע חגיגי


היה הופך לחגיגת חלב גברים, נו טוב אצלם זה הפך


לאירוע מיסטי יותר - יצירת "לוחם על" מאהבתם.


 


בדרך לירושלים, מי שעולה דרך "עין כרם" שידע שממתינות לו


שקיות מים שיזּרקו עליו


בין לבין יש שם גבר אחד, שעדיף שיזרוק


שקית מלאה בחלבו, האמת עדיף לחלוב אותו באופן אישי.


 


חג שמח


 


Damn.. Hottie in the room er kitchen.


 

נכתב על ידי , 25/5/2012 07:46   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, סיפורי קיץ  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחה בטלפון


 

אתמול שוחחתי עם ה"נידח" בטלפון. הבחור בעננים מרוב אושר.

לפתע לחיים האמיתיים, עבודה, עמידה בלוח זמנים, קבלת משובים מבני אדם "אמיתיים" שלא רוצים ממנו דבר

הדברים המוזרים האלה, שמרבית בני האדם חיים אותם ולא מתפלאים על קיומם

הדברים האלה נתפסים אצלו כמשהו חדש, נדיר ובלתי רגיל.

 

הרבה מקשקשים בכל מיני מקומות על ,הקול" האישי, ה"עצמי" ושאר מושגים המנסים לתאר 

את השלמות של ההוויה האאנושית, של הפסיכה האנושית

וישנם כאלה שלומדים אותה בגיל מאוחר אחרי שנות אלף של שיעבוד.

 

כלכך שמחתי ולא הצעתי את נוכחותי [אני מתגעגע ] אבל קיבלתי הזמנה.

 

Gabriel Lenfant Image 1

נכתב על ידי , 21/5/2012 08:39   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב.הנדל ב-21/5/2012 09:13
 



מיהו מהו ולמה הוא


 

ראיתי עומד בפינת החדר, מכנסיו משולשלים , תחתוניו מתוחים סביב ברכיו

ראש כהה עסוק במציצתו ללא הפסקה

פניו ללא הבעה, עיניו עצומות פיו פעור כמו בציור "הצעקה" של מונק

הרגשתי את הזקפה שלי מתחילה להתעורר

כפות ידיי הזיעו

במוחי עברו תמונות ותחושות, כמו אני נמצץ. התעצבנתי

"איזו חוצפה!" בחדר לעיני כל המוזמנים, ככה בלי בושה

אבל או אז

ידו של בעל הראש הכהה נשלחה אליי

הסב ראשו ופניו אליי

הוריד מכנסיי, הוריד תחתוניי והנה התחושה החלומית של פה לח נסגר סביב אברך

הבטתי בו, בבן זוגי עד עכשיו

שעמד מולי ואברו רוטט מתשוקה

קירבתי אליו את פי, והנשיקה היתה כמו פצצה, הדם סער, הלשונות השתלחו זו בזו

והוא בין שנינו עובר מזין לזין מוצץ בקול תרועה רמה, נאנח בתשוקה

אחר כך, כמו בסרטים הכניס את שני אברינו לפיו וגרגר בקול כלכך רם

ששנינו חטפנו התקף צחוק בלתי נשלט בעודנו בתוך פיו, חסרי אחריות לאפשרות ששיניים ינעצו בנו.

 

נכתב על ידי , 19/5/2012 10:13   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, תשוקות ופטיש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)