לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

איך התאהבתי ב- ש' הבלונדי


 

את ש' פגשתי בפעם הראשונה כשנכנסתי לכיתה ט' בבית הספר החדש שלי. כשאני חושב על זה היום, ש' היה כל מה שאני לא אוהב בגברים. גבוה, רזה, דק, בלונדיני, עיניים ירוקות-כחולות.

אבל, אז בגיל 15 הוא היה אביר חלומותיי. במיוחד התלהבתי מהמותניים הצרים שלו, שהזכירו לי גיבורים הוליוודיים מחרמנים.

ש' היה בן של שוטר בדרגה גבוהה מאוד.

ש' היה חבר של החבר'ה, כלומר בלתי ניתן להשגה כלל אפילו כפרטנר לשיחת סתם על ידי אחד מהשכונה, אלה המסכנים שבחסד יושבים אתנו בכיתה.

אבל אני התאהבתי בש' אהבה עמוקה.

שנה שלמה התהלכתי בעקבותיו לכל מקום בבית ספר.

עשיתי לו עיניים בלי בושה.

התבוננתי עמוקות במפשעתו.

הצצתי על רגליו בשיעורי ספורט.

הכל רק כדי לזכות ולו במבט כחול אחד ממנו.

כלום. נאדה. יוק.

במקביל, שלא יהיו ספקות, המשכתי להתהולל בערבים ובלילות, חוגג את נעוריי עם פרטנרים רבים ומגוונים.

אפילו מצאתי אחד שדמה לו מאוד.

אחרי שנה התאוששתי.

הבנתי שאתו אין סיכוי, ולא יעזור כלום.

והנה, לפני כמה שנים, באחד מאתרי החבר'ה התפתח דיון והועליתי בו כנושא לרכילות מתוקה-מתוקה. ש' לא היה חלק מהרכילות אבל אחד מחבריו הטובים דאז כתב על העקום הידוע - אני.

עוד חלום שהתנפץ.

 

 




נכתב על ידי , 30/6/2004 23:56   בקטגוריות אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-7/7/2004 14:06
 



מנדבושקעס או מדוע חשבתי שלא' יש כיני גוף


 

מעשה שהיה כך היה:

את חיי המיניים התחלתי בגיל 13 / 14 בערך.

מהרגע שהבנתי שאני סחורה "לוהטת" בשוק הבשר בעיר בה גדלתי, כמעט כל ערב בליתי בחיפוש פרטנרים חדשים.

וכך אחרי כמה חודשים התחילו גירודים בחלק גופי התחתון. ויום אחד כמעט התעלפתי מפחד כשראיתי כינה מטיילת על שערותיי.

לא ידעתי מה לעשות, ופחדתי ללכת להוריי, שלא ידעו דבר על לילות התשוקה בין שיחי הגן המרכזי בעירנו. אל אחיי לא פניתי. יש פתרון. סבתי המקסימה.

אמרתי/שאלתי/ספרתי שיש לי כינים בגוף ואני מתבייש מהוריי. היא ידעה שאני חוגג בין שיחי הגן. זה היה ליד הבית שלה, אבל בעדינות לא אמרה לי כלום, רק אמרה: יש נפט ויש גילוח.

אז נפט על הגוף, אחר כך גילוח כמו שצריך.

ואז

נפל לי אסימון מוזר במיוחד.

אינני יודע כמה מכם יודעים שערבים מוסלמים או נוצרים - אף פעם לא בדקתי את הדת נוהגים לגלח את שיער ערוותם. מה לא ידעתם?

אז אחד מבני הזוג הכי מדליקים שהיו לי, א', שהיה אז מבוגר ממני בחמש שנים היה מגולח בערוותו.

שאלתי: תגיד יש לך כינים, שאתה מגלח?

צחוקו מהדהד עד היום באוזניי.

איפה אתה א'?

היכן אתה מסתובב בימים טרופים אלה?

החי אתה או מת?

 




נכתב על ידי , 28/6/2004 19:20   בקטגוריות אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-7/7/2004 14:02
 



הזיון הראשון הראשון שלי


 

לפעמים כדאי להיזכר בזיון הראשון כדאי להיזכר בו, כי הוא מכיל את תבנית ההצלחות או הכשלונות שלנו בסקס, יש בו את הריח הראשון של גוף אחר, יש בו גילוי חלקי ומגושם של הגוף. יש בו תקווה או ייאוש.

 

שלי הוא ייאוש מוחלט.

 

הייתי בכיתה ח', לאחר שכבר התמזמזתי עם שני בנים בשירותי הבריכה הציבורית, ולא נהניתי בכלל. אבל זה לא סקס, יצאנו שני בנים ושתי בנות לסרט, ולאחר הסרט נכנסנו לגן ציבורי לעשן סיגריות. שני גברים התקרבו אלינו, מהלכים כמו רקדני בלט, משתמשים בחושך  כדי לעורר סקרנות או פחד.

חשתי בהתרגשות גדולה, אך כיוון שהייתי עם עוד חבר ושתי בנות, שמרתי את ההתרגשות עמוק בבטן.

למחרת  ספרתי לאמי על הטיול ועל הבחורים שהתקרבו אלינו, והיא הציעה לי להיזהר מהם, כי הם אוהבי בנים.

 עיוורונם של הורים. חוסר יכולתם להיות רגישים לילדיהם כי הם תקועים בתפיסת מציאות אחרת לגמרי משל ילדיהם.

שמחתי על המידע שקיבלתי מאמי, ובאותו יום בשעות אחה"צ המאוחרות הגעתי לגן. הסתובבתי בו מעט, ולפתע פנה אליי בחור, שלא נראה מבוגר מאוד והציע לי "למצוץ" לי את הזין. כמעט נפלתי מהרגליים מעצם ההצעה והמלים שהשתמש בהם, אבל הזין שהזדקר והתשוקה והרצון שלחו אותי אל בין השיחים לחווית המציצה הראשונה שלי.

מה יש לספר? יש הרבה מה לספר. הייתי בן 13 וחצי. בלי נסיון, חרמן ללא תקנה. בין השיחים נפתח הריצ'רץ' של מכנסיי, ומייד פה תובעני השתלט לי על הזין. המציצה היתה "מקצועית" מאוד -רק היום אני יכול לומר כך- אבל אז היא לא הסבה לי שום הנאה. ההיפך קרה. נגעלתי. היה משהו אלים בקול המציצה, בהשתלטות של הפה על הזין שלי, בידיים שמרטו את שיער הביצים שלי, בחוסר ההתחשבות המוחלט בי. הפכתי לזין אחד גדול עבור הפה שמצץ. דחפתי את הראש מהזין שלי והודעתי לו שאני הולך, כי אין סיכוי שאגמור כך. יצאתי מבין השיחים רועד מהתרגשות ומגועל גם יחד. חמש דקות אחר כך, מישהו אחר מצא אותי, אבל זה כבר סיפור אחר.


 



נכתב על ידי , 26/6/2004 00:46   בקטגוריות פסימי  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-28/6/2004 10:20
 



באוטובוס - סיפורון לחימום האווירה


 

לפני הרבה שנים היה לי חבר שהחזיק מעצמו נועז, רב מעללים ומרבה במשגלים. במיוחד הוא אהב לספר לנו איך הוא צד בחורים "סטרייטים" במקומות הכי פחות צפויים. והנה אחד מסיפוריו:

=========

אתם יודעים שלהגיע למלון שאני עובד בו  עלי לנסוע באוטובוס מספר 18 בירושלים. כל בוקר אני עולה לאוטובוס. בדרך כלל יש מקום. בבוקר הזה, לא היה מקום. נכנסתי לאוטובוס, ומליד הנהג ראיתי את הבחור שנמצא בחלקו האחורי. היה צפוף באוטובוס, אבל החלטתי שאני מגיע לבחור. עברתי בין האנשים, כשאני נדחק לאחורי הגברים שעמדו, ככה מרגיש את התחת שלהם, מעודד את עצמי. והנה אני עומד ליד הבחור היפה הזה. [מי שמכיר אוחצ'ות יודע שעכשיו הקול של המספר מתגבה ומדקק, נשמע כמו נשי, מלא בפאתוס ובהתרגשות, הג'סטות של הידים הופכות דרמטיות] הסתכלתי בו עמוק בעיניים, ופתאום , אני לא מאמינה..[ ככה האוחצ'ה תמשיך בסיפור] אני מרגישה יד על הרגל שלי. אני מסתכלת למטה וןהיד שלו על הרגל שלי. הזין מה זה עומד לי, כמו סלע. אני שמה את היד קרוב לזין שלי, והעיניים שלו בולעות ת'זין שלי. אני מתתתתתתתתהההההההה!!

המושב האחורי התפנה, ומייד התישבנו שם שנינו. היד שלי ישר על הזרג שלו, ושלו על שלי. אני מסתכל מסביב, אף אחד לא מסתכל עלינו. לידנו אין אף אחד, במושבים לפנינו ריק. בלי לחשוב פעמיים אני פותחת לו את החנות, וטראאאאאאח הוא בגרון שלי. אני שואבת ומוצצת [איזה זיןןןןןן, אני אומרת לכם, מזמן לא הכנסתי זין כזה לגרון- וכאן הגיע תיאור מפורט של עובי, גודל, הטכסטורה של העור, צבע העור, השיערות מסביב] ומה זה נהנית, ואז הוא שואל אותי באוזן: בא לך לזיין אותי? אני מתתתתתתתהההההההה!! באוטובוס? כן, זה מחרמן. אני לא חושב פעמיים, הזרג שלי בחוץ והוא עליו.

וגמרתי לו בפנים - אהההההה [זה היה לפני האיידס].

מאמינים?

אני לא האמנתי לאוחצ'ה כשספרה לנו, בערב ידידותי, שבו נסתה לחרמן אותי כל הזמן ליד החבר שלה, שאותו זיינתי תקופה די ארוכה, למרות שגם אני...

 

 



נכתב על ידי , 24/6/2004 23:28   בקטגוריות אהבה ויחסים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-28/6/2004 21:30
 








המערכת לא מזהה אותי יותר כמשתמש.


כך או כך. הלכתי וחזרתי. בלי אושר ובלי שלומי ובלי האשה הגדולה שהצטרפה לאורגיה המופרעת שניהלנו בדירת הגג שלי באחת מערי הפיתוח בדרום הארץ, המאפשרות חיי לוקסוס במחירי מציאה לבעלי יכולת כלכלית, תחבורה נאותה .


אלה היו בגלגול הקודם שלי. של קאראדור איש האש. דרקון לא סיני, אבל מפחיד דיו.


בגלגול הנוכחי יבואו אנשים אחרים לבלוג שלי. קצת יותר שבעי רצון מעצמם ואולי קצת יותר מפוחדים מעצמם.


מי יידע?

נכתב על ידי , 23/6/2004 19:05   בקטגוריות אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-23/6/2004 19:48
 





193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)