לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

המזרקה רחוב אלנבי בואכה אל הים


 

יש לי רק זכרונות מצויינים מהמזרקה וסביבותיה

אמנם מלוכלך שם

אמנם מסתובבות שם כמה זונות מזדקנות

אמנם לפני שנים כמעט הכריחו אותי לשלם עבור איזה חיוך של איזו שרלילה מאיזה באר אדמומי

אבל בקיץ, במזג אוויר כמו של היום

דווקא בשיא החום

כשגופות הגברים חשופים כמעט לגמרי

אדומים מאידוי איטי של השמש

יש להם נטייה מרוב חום וסחרור להסכים לכל מיני הצעות מוזרות

אז ירדתי למזרקה

ופגשתי את א', גובה 185, גיל 24, צבע עיניים אגוז, צבע שיער ברונטי, משקל 90 קג', שרירן

הזמנתי אותו לשתייה קרה וקלה, אח"כ לבירה, אח"כ הוא רצה גלידה ולבסוף מקלחת

נכנסו לבית מלון המשכיר חדרים לשעה

קפצנו למקלחת, משם למיטה

 

יחי הקיץ.

נכתב על ידי , 30/6/2009 19:27   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, סיפורי קיץ  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של להדם ב-30/6/2009 20:45
 



דמעות של מלאכים


 

מלאך קטן, בלונדיני על גבול הלבן, עיניים כחולות, אף כפתורי

הוא בן 13

ילדון נמרץ, חזק צופה אל העתיד בענין רב

לידו כנראה בחור בגילו, שחור, גבוה, חתימת שפם על שפתו העליונה

ושניהם צובטים ומכים זה את זה במושב האחורי

קול צחוקם הפעמוני מתרונן בכל האוטובוס

לפתע שקט

המלאך הבלונדיני מקנח עיניו מהדמעות

סימן אדום על פניו

איפה הבחור הרע שהכה אותו, שאלתי את עצמי

איפה?

 

 

 

נכתב על ידי , 29/6/2009 13:20   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, סיפורי קיץ  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-30/6/2009 19:34
 



מייקל ג'קסון


 

אז מה?

צריך להתאבל, לבכות, לכתוב הספד ארוך

לצרף מאות תמונות ולנסות לשקול את תרומתו מול הנזקים שיצר?

 

אני מבוגר מג'קסון בארבע שנים

כשהיה עדיין שחור, מלא ולא אנורקטי

הוא עורר בי עניין מיני נרחב

השירים שלו מעולם לא עשו לי את זה

אבל הטרנספורמציה שהוא עבר ייצגה בצורה המושלמת

את המושג "פוסטמודרניזם" ותהליכי התפוגגות ההגדרות המקובלות לגבר/אשה

ה-דו מיניות שנרמזה אצל דיוויד בואי הפכה אצל ג'קסון לכמעט אידיאולוגיה

פיסול הגוף על פי צרכים אישיים ולא עפ"י התוכנית של "אמא טבע" השפיעה על אמנים רבים, שהפכו את גופם

לדף הנייר, או לחומר ליצירה, וגם לשפה של פלסטיקאים המוכרים מרכולתם ברבים -

פיסול, עיצוב

ששיאם תוכנית מציאות אמריקנית וולגרית, בה לקחו נשים מכוערות ובאמצעות ניתוחים פלסטיים שינו אותן מהקצה אל הקצה,

כן גם אצלנו זה קרה.

 

כך אני רואה את תרומת הג'קסון לתרבות המערבית.

  • לגיטימציה תרבותית ואייקונית של תעשיית ניתוחים פלסטיים
  • שינוי המילון של הרפואה הפלסטית ל-רפואה קוסמטית, לפיסול, לעיצוב
  • הַנְזָלַת  קווי ההפרדה הקשוחים בין מגדרים
  • אמונה ילדותית בסיפורי ילדים

מבחינה אומנותית? לא נראה שהג'קסון תרם משהו לעולם.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/6/2009 12:43   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, היסטוריה בלתי אפשרית, סיפורי אימה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איציק ב-10/7/2009 19:17
 



גבר במלכודת


 

בטלפון הוא אמר:

הגיע הזמן , לא?!

מה זה אתה נעלם

או

אתה אומר שאין לך

"מצב רוח".

עניתי לו, שאני לא עובד אצלו

ואם אין לי מצב רוח , זה סימן שאין לי

ושירד לי מהגב ומהווריד.

 

 

נכתב על ידי , 27/6/2009 09:56   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-27/6/2009 12:37
 



בדרך ל...


 

לפני שעתיים הייתי בדרך אל הים

שמנמן שכמוני

שיער  אפור מתבדר ברוח

מזיע

והנה למולי, לא להאמין, אדוניס צעיר

בגופיה מבליטה גלילי שרירים

קצה פטמה

הפנים המדהימים שלו בצבעי לבן וחום

מייד כהרגלי מהעיניים לאזור החבילה

סמויה בגלל המכנסיים הרחבים האלה

והוא

שולח יד חושנית אל אגנו

מגרד מעדנות

אחר כך מסתכל בי הישר וישר לעיניים

העברתי בראש מהר את כמות המזומנים שיש לי בארנק

והוא

מתקרב אליי

ואני זקוף, מפנטז איך, ואיפה

אבל, כמו בסרטים - אללי - הוא עבר אותי

אל גבר לא פחות מדהים מנו שהלך אחריי.

 

 

נכתב על ידי , 25/6/2009 16:05   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, סיפורי אימה, סיפורי קיץ  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-28/6/2009 01:31
 



שמתם לב


 

בטח שמתם לב שאני לא מצרף תמונות יותר

שעברתי לכתוב כמו שירה

שאני מתפרפר לי בלילות על חופי הים.

אתמול או שלשום

פגשתי את הבחור שהקדשתי לו כמה פוסטים

הזונה ממין זכר

הוא נראה נורא ואיום

מזיע, רועד בגלל מנת הסם שחסרה לו

השבתי פניו ריקם

הצעתי קו טלפון ומוסד גמילה

הוא הביט בי בחוסר ענין

מישהו סיפר לי שהוא יוצא ונכנס מבתי הסוהר

בגלל עבירות רכוש טיפוסיות למסוממים.

אני עצוב בשבילו

כי אני יודע שאם לא תרד יד משמים ותאסוף אותו אליה באהבה

סופו למות צעיר ואומלל מובטח.

 

 

נכתב על ידי , 24/6/2009 23:23   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, מוקדש ל...  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-27/6/2009 12:40
 



אז מה אתמול?


 

סובבנו חולון בת ים ויפו

במכונית חדשה

עצרנו בשלוש מסעדות

אכלנו שני ארטיקים

ולבסוף

לבסוף יצאנו מהמכונית

צעדנו לקו המים

באחד מהחופים

התפשטנו

נכנסנו למים

וכשיצאנו

על מגבת גדולה חגגנו את התשוקה האדירה, וכן

 

זיינתי.

 

 

נכתב על ידי , 24/6/2009 09:22   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-24/6/2009 23:29
 



לדף הבא
דפים:  

193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)