לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

10 סיבות לאהוב את הקיץ , או יההההה


 אפשר ללא רגשות אשמה ללכת לקוסמטיקאית, לשלם לה כסף על מנת שתכאיב לי, ותמרוט את כל השיער המיותר מהגב ומהרגליים, גם מהתחת, אבל אז אני מעדיף קומטיקאי ולא קומסטיקאית.

 

 אני הולך ברחוב בספטוס [נעלי בית, די מוזנחות בעיקר, לא ייצוגיות בעליל] מכנסיים קצרים חולצה קצרה [ לא גופייה, לא רוצה שימליצו לי ללבוש MANBROU] וכולם חושבים -וואוווו כמה הוא אופנתי

 

 ועוד לא הזכרתי את חופי הים, בהם שורצים זכרים לאלפים. שדה ציד גדול, פתוח, רווי הורמונים, תשוקות וסקרנות מינית של זכרים צעירים, המתחילים לראות את גופם כנכס מיני וגם כלכלי לפעמים, מה אכפת לי, כמו שרולאן בארת' כותב באיזה מקום, עסקה היא עסקה.

 

ריבוי מפגשי פורומים וקבוצות מהפייסבוק. לא שאני מגיע אליהם, לרבים אינני מגיע מסיבות של תכנון זמן לקוי או סדרי עדיפויות מוזרים. [אז התחלתי להשתמש ביומן של גוגל]

 

סרטי אסקפיזם של שעתיים, בהם הטוב מנצח את הרע, והנוסחה המוכרת כדבעי לא מצליחה להתקלקל. השאלה הנשאלת באיזו דרך ינצח הטוב את הרע, מהם הדברים הנוראים שיעשה הרע לטוב? ואני תמיד מזדהה עם הרע.

 

והבגדים, אחחחחח, הבגדים והצבעים המטריפים שלהם. יש מבצע ב"רנואר" גברים, שלוש חולצות ב- 120 ש"ח. אבל חולצות שעולות גם על שמן כמוני, 2XL ואפילו 3 XL. זה בכלל לא רגיל מבחינתי להיכנס לחנות בגדים שנחשבת "צעירה" ולמצוא בגדים בשבילי, כן בשבילי.

 

וצבעוניות הבגדים מזכירה את צבעוניות הפירות שאסור לי  לאכול. אבל אינני מסוגל לעמוד בפני אבטיח, או מלון, או אפרסק, או שזיף, וישנם פירות חדשים צבעוניים ויפים וטעימים, אם כי אני לא סובל דובדבים, הנה אמרתי.

 

ועוד לא דיברתי על סקס מזיע וחם על מיטה מכוסה בסדיני כותנה שסופגים את הזיעה, לאור הכוכבים, עם מוזיקה של באך בעיקר הכנסייתית, עם ריחות מושק עָזִים ופטוצלי חודרני מפוזרים בנדיבות. אין אין על סקס כזה. הוא מנחם בעצם הגדרתו.

 

ויש שאוהבים לשבת ולאכול חתיכת אבטיח קר, גבינה מלוחה, כוסית אוזו, לשים רגליים על הכסא, לחבוש כובע, להרכיב משקפי שמש, ולהתבונן בעולם מתוך ערפול חושים שמביאים החום, האלכוהול והסוכר באבטיח המודגש על ידי המליחות של הגבינה.

 

והאמת , אני בכלל לא סובל את הקיץ :-)

 

נכתב על ידי , 30/6/2011 10:27   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, סיפורי קיץ  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב.הנדל ב-30/6/2011 12:42
 



אחר כך


אחר כך חשבתי עליו ארוכות

הפשטתי אותו בדמיוני והשוויתי לזכרון האחרון ממנו

אותן שפתים עבות ורכות הנכנעות לתשוקה הנוגסת בהן

גוף נטול שיער, חלקו מרוט חלקו לא צימח

מחבק ומנשק

זין יפהפה, תחת מקסים, חור עדין ורגיש וגמיש

תחדור אליי ברכות הוא אמר בשיאה של תשוקתו

תגמור עליי הוא אמר

כתשוקתו התפרקה לה

 

אחר כך

 

נכתב על ידי , 28/6/2011 11:26   בקטגוריות גאווה, תשוקות ופטיש  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של iossid ב-1/7/2011 21:45
 



שעה של קיץ


 

הלחות הזו מזכירה לי קיץ ירושלמי עתיק יומין

חודש יולי, יצאתי מבית הוריי,ככה סתם לעיר

ירושלמים של שנות ה- 70 לא היתה מציאה אורבנית

אהבתי ללכת לעיר העתיקה, לראות את המבטים הננעצים בי

להכנס לחנויות ולהסתכל על דברים ולקבל ליטוף מחרמן בתחת

או

ללכת בשוק מחנה יהודה ולראות את XX מנסה פעם אחר פעם למשוך אותי

לדוכן שלו, שם הראה לי את התחת החלק שלו, והאיץ בי לחדור אליו

או

ללכת ברחוב המלך ג'ורג' להכנס לגן העצמאות ןהסתובב שתים שלום דקות

וכבר כמה וכמה פיות מציעים עצמם 

 

אבל

שום דבר לא קרה, הכל פנטסיות. הפנטזמה הגדולה היתה אונס קבוצתי

מלא בורוד, רירי, נעים ומתחשב

בסוף הייתי הולך לסרט פורנוגרפי בקולנוע עדן, זכרונו לא ממש לברכה

ושם במהלך הצפייה זוכה למציצה.

 



נכתב על ידי , 25/6/2011 10:15   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, נוסטלגיה, תשוקות ופטיש  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב.הנדל ב-25/6/2011 22:24
 



העייפות שוחקת לגמרי


כל כך שוחקת שאפילו טלפון ממנו, החדש המדליק לא מצליח להזניק אותי, לרגש אותי או לעורר תזוזה כלשהי בתחתוניי.

 

לא ישנתי מספיק

החום מעיק

הספר מדכא

הסרט מעורר צער

 

הכל נשמע ונראה כמו על סף היעלמות והכחדה במקרה הטוב.

 



נכתב על ידי , 24/6/2011 09:31   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-25/6/2011 22:12
 



חשבתי עליו


אני נזכר בו בכל ערב, ואני מתוך שאיפה ברורה אך חוסר רצון לממשה חושב שהוא שומע אותי בכל ערב.

לפעמים שמו ודמותו הם כדור השינה שלי.

בהחלט אני מתגעגע אליו מאוד

אבל כיוון שהוא פנה למקומות אחרים

וכיוון שאני נפגע מכל פגישה עמו

מחקתי את כל פרטיו, והזכרון שלי, אללי, לא מספרי טלפון, לא כתובות כלום

רק השם ומתאר פניו היפהפה.

 



נכתב על ידי , 22/6/2011 09:11   בקטגוריות גאווה, מוקדש ל...  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של iossid ב-25/6/2011 21:55
 



חופשת ההורמונים מתחילה


איך אני אוהב את החופשה של יולי-אוגוסט.


המוני זכרים מלאי הורמונים יוצאים לחופי הים, חושפים גופות יפים וצעירים [לא נורא החל מגיל 25+ חלקם הופך לבטטות משעממות ודוחות], מלאי תשוקה לפזר את זרעיהם לכל העולם, כמו זרעי הסביון.


 


יוצאים לסיור בטיילת תל אביב למשל, או בטיילת בת ים, שם יש יותר חתיכים אגב, ומסתובבים.


אל דאגה, החרמנים ימצאו אתכם


ודי מהר, פעילויות בלתי פוסקות באזורי נוחות שנבחרים במהלך הסיבוב.


 



 thzv fuxubh

נכתב על ידי , 21/6/2011 20:04   בקטגוריות גאווה, תשוקות ופטיש  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של iossid ב-22/6/2011 14:21
 



זכיתי


לאחר מצעד הגאווה העליתי איזו תלונה לפורום תחבורה ציבורית ב"תפוז".

שם אחד מהגברים נכנס לבלוג שלי

ואחרי שנכנס כבר הגיע למסקנה שהתלוננתי בגלל תסכול מיני

אחר קרא לי מנשנש חומוס או משהו בסגנון הזה

בקיצור

ערימת זכרים הטרואים מבועתים עד מוות מאיזה הומו אחד.

 

אז תגידו שלא זכיתי?!

השרשור אגב נמחק כולו, ככל הנראה מנהל הפורום לא יכל לשאת את חרפת ניבולי הפה של הגולשים, וגם עבדכם כידוע לא  שתקן במיוחד.

 



נכתב על ידי , 13/6/2011 18:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אודיגו ב-21/6/2011 21:28
 



לדף הבא
דפים:  

193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)