לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

היינו בסאונה


 

מי שחי בתל אביב או בסביבתה יודע שיש בה שתי סאונות מוכרות , שמיועדות להומואים. לקחתי את עצמי וידיד מהכפר לבלות באחת הסאונות התלאביביות. חברי מהכפר הוא איש חביב ומצחיק, אין לו סיכוי לנצח בתחרות  גבר השנה של הזמן הורוד.

הגענו, שלמנו, התפשטנו ועטינו על חלצינו את המגבת שקיבלנו.

התחלנו להסתובב

והמשכנו להסתובב

והחלטנו שכנראה מוקדם מדי

אז בדקנו אם יש לנו קונדומים

וישבנו לשתות משהו קטן

וחזרנו להסתובב

והחלטנו לפצל כוחות

אני התנחלתי בסאונה הרטובה

הוא התנחל בסאונה היבשה

נפגשנו אחרי שעה

הוא היה מעורב בחמישה מגעים שונים עם גברים שונים

אני הסתפקתי בשלושה

שנינו נאלצנו לעמוד על זכותנו לעטות קונדום גם במקרה של סקס אוראלי

צחקנו בלי סוף

שתינו וויסקי

שתינו מים

הלכנו לבלות עוד קצת בחדר החושך, במיטות שונות בחדרונים השונים

היינו חלקלקים מזיעה

היינו חרמנים

חזרנו אלי הביתה עם עוד שנים, ושם בבית שלי

אחרי ארוחה ואלכוהול גמרנו במקלחון

 

http://www.gayro.com/gay-sex-guide/gaysaunen/0.html
נכתב על ידי , 30/7/2005 06:58   בקטגוריות סיפורי קיץ  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של @@יפה בסתר@@ ב-1/8/2005 11:24
 



כולם בחו"ל


 

זהו התחילה תקופת הנדידה חו"לה של חבריי וידידיי. כמו עדר או להקת צפורים הם נודדים לארצות אחרות לנוח ולשכוח את החום הנורא שכאן, את גועל הנפש המזומן לנו בעוד שבועיים כאן במדינה הזו.

 ואני, סוטה שכמוני, פינטזתי לי אתמול, כשעוד אחד התקשר להיפרד ולברר אם "אשאר בחיים בלעדיו" טיול בחו"ל אחר עם מדריך מזן אחר לגמרי.

חשבתי לי שיהיה זה מדליק למצוא לי מדריך-מתנחל מהרצועה ולבלות אתו כמה ימים וכמה לילות בנסיונות הסתננות לרצועה. אקשן, סקס, עימות עם חיילים-חיילות ואולי בילוי בבית מעצר או בית סוהר.

בינתיים רציתי לברך את עידן ואת הנסיך ואת Zאזי על מועמדות בלוגיהם לתחרות בלוג השנה.

 

 



http://www.wga.hu/frames-e.html?/html/r/rembran/graphics/etching/
נכתב על ידי , 28/7/2005 07:29   בקטגוריות היסטוריה בלתי אפשרית  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-29/7/2005 23:05
 



לא יכולתי


 

שני קישורים מומלצים.

אחד לחובבי התחתונים לגברים, והשני קיבלתי במייל.

 

אז אתר התחתונים המרתק:

http://sogo.pl/product_info.php?products_id=509

האתר השני הוא של צילומים. הנה צילום אחד על מנת לעורר את תאבונכם:


 


http://www.noddybay.com/
 או הקליקו על התמונה.
נכתב על ידי , 26/7/2005 19:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הכי אמיתי ב-28/7/2005 14:29
 



הפתעה


 

כמה חם, כמה חם.

אתמול היה כלכך חם שלא היה לי כוח לצאת מהבית, מהמזגן.

מפלס החרמנות שלי הגיע לאפס המוחלט, וכדי לעודד את עצמי קצת התקשרתי לדור הבא.

הדור לא היה בבית.

החבר שלו אמר שהוא בעבודה.

דור מצא עבודה כבארמן באיזה באר אפלולי ומסריח מבירה בדרום העיר.

אז החלטתי לנסוע לבאר ושאלתי את החבר אם בא לו לבוא.

כמובן שהוא רצה, [בינינו מה הוא השתגע להשאיר את דור ואותי לבד?] והגענו לבאר.

היה שם חם מאוד.

המזגן התקלקל

האנשים נטפו מים ושתו בירה קרה בלי הפסקה

בחצר האחורית קולות ההשתנה נשמעו למרחוק

נכנסנו החבר ואני ויצאנו מייד

חום, סיגריות וסרחון נורא של גופות מזיעים.

אמרנו לדור שאנחנו מחכים לו ליד הבאר.

חכינו כחצי שעה לערך, ואז הוא הגיע. מזיע, מסריח, עייף ועצבני ואפילו רעב.

נסענו לאבולעפיה קנינו אוכל והמשכנו לחוף הים שבין יפו לבת-ים. התישבנו על החול ואכלנו, ושרנו והתחבקנו שלושתינו.  הכל נהיה דביק ומלא בריחות של תשוקה ובמגעים של תשוקה.

לא בזבזנו הרבה זמן על מחשבות מיותרות, והמשך הלילה היה שלנו. עם בוקר עזבנו את החוף. הקפצתי אותם לבית שלם ואני לביתי לעמל יומי.

  


http://www.bulgereport.com/

נכתב על ידי , 24/7/2005 09:15   בקטגוריות סיפורי קיץ  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הכי אמיתי ב-29/7/2005 02:41
 



הרופא שלא ידע די


 

מייד אומר שזה לא סיפור על סקס, תשוקות וגבריות מתפרצת, מה פתאום.

זה סיפור  על רופא מטומטם ואלים ולדעתי מפוחד עד מוות.

ומעשה שהיה כך היה:

לפני כמה שנים התברר שיש לי שבר [הרניה]. על מנת לקבל הפניה לבית החולים לניתוח חובה לעבור אבחון של רופא כירורגי של קופת החולים אליה אני שייך.

קבעתי ותור והלכתי.

ישבתי שעה שלמה בתור ארוך ומעיק במרפאה הכירורגית של קופ"ח הכללית ברמת גן [כל הרמתגנים יודעים בדיוק על מה אני מדבר] והמתנתי בסבלנות עילאית לתורי.

אחרי שעה נכנסתי למשרד של ה-דוקטור, הרופא.

אומר מייד שהוא נראה נפלא. שמור היטב, מטופח היטב ומשפריץ טטוסטרון.

הוא קלט אותי מייד.

רק אחר כך, כשבררתי ביני לביני את האירוע הבנתי שהוא בעצם הומו בארון - אלה השונאים הכי גדולים של ההומואים.

לא, אני מודה, לא קשה ל"קלוט" אותי אם חושבים שכמה טבעות ועגיל הם סימן להומו-איות.

ישבנו והוא בירר מה המצב ומבירור לבירור שמעתי פתאום על מסעדות בפאריז ועל הומו-אים כמלצרים.

לא ממש הבנתי מה הוא רוצה מהחיים שלי, כי אני לא הייתי במצב של "חיזור", "צייד" או כל התיחסות מינית אליו.

אחרי כמה דקות בהן שמעתי על סטיות של הומו-אים הגיע זמנה של הבדיקה. הבדיקה היא ברקטום [חור התחת]. היא לא נעימה במיוחד, ואפשר להפוך אותה לכואבת במיוחד.

לכאב הזה "זכיתי". האיש תקף את חור התחת שלי באלימות של אנס בכלא. צרחתי חזק, ונראה לי שהוא אולי קצת נבהל, כי מייד הבדיקה הסתיימה.

יצאתי מזועזע ממנו לגמרי.

כשבררתי עם מישהו אודות אפשרות תביעה משפטית על הטרדה מינית , עד כדי כך הרגשתי מושפל, קיבלתי המלצה חמה להימנע מזה, כי זה קשה להוכיח ויש ענין של חשיפה ציבורית ושאהפוך לבדיחה על שתיים של העיתונות.

ויתרתי

אבל הרופא הזה, אני ממתין לו, ויומו אצלי עוד יגיע. 

 

 

 



 

נכתב על ידי , 21/7/2005 19:34   בקטגוריות סיפורי אימה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-27/7/2005 19:11
 



קו 405 ירושלים תל אביב


 

לפעמים ההפתעות הגדולות ביותר מתרחשות בזמן הפחות צפוי מכולם.

סיפורים אינסופיים על סקס במטוסים, אוטובוסים מכוניות שמעתי וכנראה אמשיך לשמוע.

אז גם לי יש סיפורון קטן על חייל, אוטובוס וסקס.

השעה היתה תשע וקצת בלילה

ישבתי ליד היציאה האחורית

ממתין לנסיעה

התישב לידי חייל, הטעם שלי ממש

לא התחלתי אתו הייתי בעיקר עסוק בעצמי

והנה האוטובוס מתחיל לנסוע והבחור מתעסק בעצמו במרץ רב

חשבתי לעצמי - נו טוב, חייל. בטח לא התרחץ

אבל מייד קיבלתי חבטה קלה בצלעות

והבנתי שאין כאן מקרה רחצה [אגב יש לו ריח נהדר] אלא מקרה של פיתוי

ההתרגשות, המתח והחרדה "שמא יתפסו" היא מתאבן ממדרגה ראשונה

וכיוון שלידנו ישבו ארבע נערות דתיות וצחקניות חששתי לו יותר מאשר לי

החלפנו מקום, אבל הוא חשב שזה מאחור מציץ

הגענו לתחנה המרכזית בתל אביב. לא היה לי ברור אם הוא מעוניין בהמשך ההרפתקאה או זו הרפתקת אוטובוס.

אבל הוא לא ויתר

וסיימנו במבנה הגדול והחשוך בהתלהבות.

 



http://www.eroticartcollection.com/Tom_of_Finland/Tom_of_Finland_09.html
נכתב על ידי , 18/7/2005 07:37   בקטגוריות סיפורי קיץ  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הכי אמיתי ב-22/7/2005 19:52
 



לילה ברחוב החשמל - פוסט דכאוני


 

לא יודע כמה מכם מכירים את הריבוע בו ערב ערב נמכר סקס זול בתל אביב לגברים.

גם אני לא מכיר את המקום הזה, למרות שלדעתי שמעו יצא למרחוק, אבל אף פעם לא הייתי שם.

למה ואיך הגעתי אינם קשורים לענין אנתרופולוגי או מיני, אלא לביקור של חבר מחוץ לעיר וענין שלו לבקר שם.

נסענו לגן החשמל.

המקום לא הומה פעילות .

מסתובבים שם כמה נערים/גברים שמרחוק נראים מצודדים אך כשמתקרבים אליהם מייד מזהים את עבדי הסם.

שלוש פעמים עברנו שם ושלוש פעמים נבהלנו מכמות הייאוש, הסבל שאופפים את הנערים/גברים.

ראינו שם גם ילד שטען שהוא בן 16, בעינינו הוא נראה צעיר יותר.

לא דברנו עם אף אחד. כי היינו "לקוחות" או ארנקים מהלכים או אופציה זריזה לרוץ ולקנות סם.

אבל דברו אתנו במבטא רוסי, ערבי, ישראלי

הציעו לנו הצעות מגוונות למדי

כל ענין המין נראה לפתע תלוי בסכום הכסף שיש לנו בארנק. שום קשר למשיכה, למראה, לתשוקה. הגוף מתפרק לחלקים המסוגלים להעניק/לקבל הנאה מינית ותו לא.

יש: פה , חור תחת, זין

יש מחירון ברור לכל פעולה מינית

פעם קראתי איזה מחקר שערכו אצל צרכני זונות ממין זכר. אחת התשובות היתה: תמיד יש צעירים, חדשים שבאופן רגיל לא היה לי סיכוי לשכב אתם

אנחנו לאחר ביקור זה הבנו שאולי נעדיף לאונן ולא לקנות סקס בצורה כזו.

 



http://www.frostjedi.com/vex/html/arnassian.html
נכתב על ידי , 16/7/2005 09:07   בקטגוריות פסימי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-23/7/2005 12:10
 



לדף הבא
דפים:  

193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)