לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

החום עוד לא נגמר


 

החום לא מסתיים. כל כך חם שאין כבר חשק לאכול, אין חשק להזדיין

אין חשק וכוח ורצון לעשות כלום.

הולכים לעבודה ממוטטים מחום, חוזרים מהעבודה ממוטטים מחום

לוקחים בתיק שתי חולצות להחלפה

מגבונים לחים

דיאודורנט [שמתם לב שאף אחד מהם לא מקיים את הבטחת 12 שעות... ]

מגיעים למשרד מפעילים מזגן

ועדיין חם

חםםםםםםםם

אז עברנו לסקס באמבטיה .

 

<נורא מצחיק לראות זרע צף על המים>

נכתב על ידי , 31/7/2007 08:34   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, סיפורי קיץ  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-2/8/2007 01:38
 



ט"ו באב


 

רציתי לעדכן את כל האוהבים והחוגגים את האהבה היום, שדביר  ואני החלטנו לא לחגוג חגיגות אהבה שמחקות את "יום ולנטיין" האמריקאי המסריח מבזבוז כספים וקניית חפצים מיותרים בשם "מתנות".

אשר על כן, אנחנו הולכים לעבודה כמו כל יום, אוכלים ארוחת ערב יחד כרגיל. אולי כדי לחדד את תחושת האהבה והמשיכה נוותר על סקס הערב.

 

נכתב על ידי , 30/7/2007 07:58   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מגי ב-31/7/2007 15:19
 



קארא, קארא אהובי


 

החלטתי שוב לנצל את העובדה שק. יצא לזמן -מה ולכתוב לו בבלוג.

האמת היא שק. מצחיק אותי , והיום זו היתה דוגמה נהדרת לפרד מזדקן שמסרב לטעום פרח חדש.

אבל לפני קראתי מה הטיפש הזה כתב על איך שהוא נראה. [יש כאן מישהו שמנסה להתחיל אתו? כי זו תגובה טיפוסית שלו כשהוא חושב שמתחילים אתו, ואין לו חשק להתעסק בדחיית המחזר/ת]. הוא נראה פגז, למרות הכרס השרירית שיש לו מקדימה.

בטח שאקח אותו לים לפגוש את החברים שלי.

אני גבר נשוי, ואין לי סיבה להסתיר את הגבר שלי בבית. יש לי מעמד חברתי שאני צריך לשמור עליו, והחברים שלי חייבים לכבד את קארא אם הם רוצים להישאר חברים שלי.

הפרד התלבש כמו סבא שלו בשנות הששים, נראה מגוחך, מפוחד מהצל של עצמו, ולפי מה שהוא כתב ה"רגשי" שלו היה 10 בסולם של 1 - 10.

אני מבין מהפוסט שלו שאצטרך לערוך ערב "גאלה" לכבודו ולהזמין את כל החברים ה-הומואים הדוחים שלי אלינו.

הוא אולי "זונה וותיקה" אבל אני בלונדיני מאוהב בזונה הוותיקה שלו.

 

קארא, אהובי. 

נכתב על ידי , 28/7/2007 20:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מגי ב-29/7/2007 20:19
 



חוף הים


 

אני לא אוהב את חוף הים, לא אהבתי מעודי וכנראה לא אצליח לאהוב עד יום מותי.

לא מתחרמן מהגופות המיטגנים בשמש

לא מתרגש מהחבילות הקטנות בבגדי הים הצמודים ומההיעדר חבילות בבגדי הים א-לה-בוקסר

הפטמות המזהיבות בשמש ובשמן הטיגון [ אפילו מקדם ההגנה גבוה] לא מעוררות את הפטישיסט

והרגליים נראות זוועה תחת השמש, כמו רגלי תרנגולת מוקפצות ומלבינות-משחימות.

אבל מה עוזרים לי כל הטיעונים, כשהבלונד רוצה ללכת לים?

אז לך, אני אומר לו

למה גם אני צריך ללכת למקום שאני שונא להיות בו

כי אנחנו זוג, הוא אומר, ואני לא רוצה בושות ליד ערימת הקשקשניות שיושבות ומרכלות בלי הכרה

אבל הקשקשניות הן חברות שלך לא שלי [ למי שלא קולט את שפת האוחצ'ות - קשקשניות = קשקשנים, זוגות של הומואים נשואים] אניטוען בלהט רב.

מותק, הוא מיישיר מבט ירוק, אזמרגדי וקר, אתה הבעל שלי, ואתה בא כי אני לא רווק והבנות מתות להכיר אותך.

אני שולף את נשק יום הדין:

דבירי, אבל אני יש לי כרס, גב שעיר, צפורנים מגעילות בכפות הרגליים, אני לא יפה, אני לבן, הם ימותו מצחוק כשיראו אותך אתי, וגם ישאלו אותך כמה כסף אתה מרוויח ממני, שווה לך כל זה?

אבל הבלונדי עיקש כמו קיר, הוא רוצה משהו אז הוא לא מוותר.

אוף, אף, אוף

אני לובש בגד ים מלפני חמש שנים [וואחד מכוער, מה זה מבליט את הצמידים], אני לא מתגלח, אני נועל כפכפים ישנים ולא אופנתיים, אני מוריד את כל התכשיטים, אני חוכך בדעתי אם להוריד את הפיאה [הרגתי אתכם עכשיו, ת'אמת...] הורדתי גם אותה.

דביר, באף מורם ובחזות של פולניה נחושה מפליג יחד אתי לחוף הים.

טיפש, אמרתי לעצמי, טיפש דביר.

הגענו, החברים שלו, זוגות ההומואים המבחילים, המרוחים בקרמים, הצועקים את חשבון הבנק שלהם מכל "אביזר" אופנתי, הביטו בו, בי.. הוריקו, וקפצו בכוח את השפתיים שלהם כדי לא להתפרץ בצחוק.

טיפש דביר, אתה לא יודע איזו "זונה וותיקה" אני. רצית, קיבלת ועכשיו תשלם, טיפש.

חמש דקות אחר כך כבר הייתי בדרך הביתה.

 

<אין לי פיאה  >

נכתב על ידי , 28/7/2007 14:06   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, סיפורי קיץ, תמונות קטנות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zazy ב-30/7/2007 06:40
 



גלי חום


 

מה עושים עם החום הנורא הזה?

איך מזדיינים בחום הנורא הזה?

נכון, נכון הולכים למקלחת או לאמבטיה פותחים את הברז של המים הקרים והנה סקס קריר ומענג

או

מפעילים את המזגן, ואז סקס קפוא וחורפי באמצע הקיץ.

אבל אני שונא מזגן בחדר השינה, ואני אוהב סקס במיטה [גם הגב שלי, אגב]

אז מה עושים?

מפעילים מאוור, שקצת עוזר

מזיעים ומגירים קילוחי זיעה, מה שעוזר לגוף להיות חלקלק, ויודעי ח"ן יספרו לכם, שכשאוהבים או מחורמנים מאוד הזיעה הזו היא לובריקנט מעולה [לא צריך לירוק לכף היד או ללחלח את פי הטבעת ]

 

<אגב, סתם מתוך סקרנות מפגרת שלי - מה אתם חושבים- מי האקטיבי ומי הפאסיבי בזוגיות שלנו?>

נכתב על ידי , 26/7/2007 11:46   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, סיפורי קיץ, תמונות קטנות  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של blood sucking bitch ב-28/7/2007 20:56
 



אירינה פאלם


 



מי שעוד לא הלך לצפות בסרט המדהים הזה, שילך.

סיפור פשוט,  מסופר בצורה כובשת ומענינת. מריאן פיית'פול במשחק פנימי, לא מנייריסטי ולא "חיצוני" ולא "מקצועני" עאלק. משחק מינימליסטי שמתאים לקלונוע, ג'סטות גופניות קנות ומעודנות, הבעות פנים מינימליות, לבוש - נפלא.

אגב, למי שעדיין לא יודע - אירינה פאלם "עושה ביד" לגברים.

 

ולחובבי הבנים והרגליים השעירות בינינו - הבן המתוק שלה, מופיע בתחתונים, וחברה יש מה לראות.

 

 

נכתב על ידי , 25/7/2007 07:07   בקטגוריות 2007 שנה טובה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליד[: ב-25/7/2007 07:59
 



תשעה ב-אב


 

אני לא דתי, לא מאמין באלוהים, בכלל חושב שאלוהים זו המצאה של בני אדם כדי לדכא בני אדם אחרים או כדי לתת משמעות לחיים חסרי המשמעות שלהם. בשם אלוהים והדת נרצחו מליוני מליונים של בני אדם, נאנסו, התעללו בהם, השפילו אותם.

עד היום הומואים חרדים חיים בחרדה עמוקה שמא "יגלו" אותם, ואז הסביבה תתנכר להם, בחברות אחרות זה אפילו חמור יותר, ויגיע עד כדי רצח והתעללות בגופה.

אז כהרגלי מאז ומתמיד הכנתי את הארוחה העיקרית של היום.

לצורך כך עשיתי קניות בשוק הכרמל [תלכו, תלכו זה ממש כיף שם]

קניתי שוקי טלה ושוקי חזיר ותכננתי ארוחה בשרית מהתנור, עם סלט ענק ליד [אין ארוחה ללא סלט]

 הבלונדיני מודיע לי:

אני צם, ואין סקס הערב.

?

ואני גם לא אוכל בשר בתשעה באב.

?

וגם בתשעה באב אני לא מקיים יחסי מין.

?

מה יכולתי לעשות?

 

<אוננתי לבדי מלא דמעות בשירותים>

נכתב על ידי , 24/7/2007 06:40   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, תמונות קטנות  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dum dum philosophy ב-25/7/2007 15:08
 



לדף הבא
דפים:  

193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)