לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2017

עודד


איי עודד

אני זוכר עצמי עומד מול מיטתו

זקוף וכואב וחרמן ופחדן לגמרי.

 

נכתב על ידי , 31/7/2017 14:46   בקטגוריות 2017, גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גו-לן


כן, גולן [ במלעיל] ישראלי ממוצע

שחרחר, נמוך - 175, נראה מעולה עד גיל 30

הוא החליט להלחם כנגד הסטטיסטיקה

וכבר מגיל צעיר ביקר במכוני כושר

מרט שערות, סידר גבור, אבזר את הגוף בעגילים

ואפילו מעל חור התחת קעקע - ברוך הבא.

 

אהה, סקס מחורבן

 

נכתב על ידי , 30/7/2017 23:44   בקטגוריות 2017, גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלבז


כמה וכמה אלבזים עברו דרכי ובמיטתי בימי חלדי

מכל קצות הארץ והעולם, מכל המעמדות החברתיים, הכלכליים

רזים, שמנים, בהירים, כהים, גבוהים, נמוכים, מכוערים , יפים, גדלי איבר וקטני זין.

מכל האלבזים אהבתי באמת רק את אלבז הקטן

הכרתי אותו בשכונת העולים בירושלים

אני בן 16 הוא בן 15

הוא מתנהג כעבריין ואומר לי: מה אתה הולך כאילו תקוע לך משהו בתחת?

אני: בא לך לתקוע

חחחחחחח

איזה תקע ואיזה נעלים. כמו גור של כלב או חתול, ללטף, להתכרבל, להתחכך, ללקק.

 

נכתב על ידי , 29/7/2017 12:17   בקטגוריות 2017, גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, נוסטלגיה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוטר


גם שוטרים הם לפעמים חתיכים

וגם שוטרים אוהבים בנים, לא לפעמים

ואותי אהב הרבה פעמים

א' השוטר מבאר שבע.

 

את מי הוא מזכיר לכם, אההה??? חחחח

פעם לא הכריחו את הדוגמן גם להזקיף, וגם לא השתמשו בפוטושופ להגדלת איברים.

נכתב על ידי , 28/7/2017 20:46   בקטגוריות 2017, גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טון/טוני


עוד אחד מרבים שחלקו עמי יצוע לפרק זמן

צנוע של לילה שלם.

הוא החזיק מעצמו, מביך כמה החזיק מעצמו

אבל היה סקס טוב

עובדה אני זוכר.

 

sigourapote:
“David Hockney / “Etchings for Cavafy” / 1966
”

mexi-cool:
“Abelardo Favela - El numero uno
”

 

נכתב על ידי , 27/7/2017 01:55   בקטגוריות 2017, גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמנון


אהבת חיי

הזדקנתי לו.. הזדקן לי

זהו, די

 

נכתב על ידי , 22/7/2017 10:39   בקטגוריות 2017, גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ז'וז'ו


בטח הוא התעקש על השם

אז היינו צמד חמד -

ז'וז'ו וקאראדור

 

 

https://www.tumblr.com/dashboard

 

נכתב על ידי , 21/7/2017 21:03   בקטגוריות 2017, גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)