לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2015

מת אב ומת אלול ומת חומם


בקרוב ימות תשרי, לפי השיר, וייאסף כשני קודמיו

והחורף בוא יבוא, חורף מפחיד ומאיים של המאה

האחת-עשרה בה הרעב והמחלות הפילו חללים

ולכן תאוות הקיץ הפרועה של משוררי התענוג של ספרד.

 

rofelipefh:
bobhail:
BobHail:
Wanna go swimming?
Loiro gostoso namora comigo

נכתב על ידי , 31/8/2015 19:49   בקטגוריות גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, סיפרותי, שירה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה של תשוקה


במטבח הכל נקי , מצוחצח ומוכן

על השולחן מפה צחורה ונרותיים

משני צידי השולחן שניים ממתינים

לי! המנה העיקרית.

 

נכתב על ידי , 30/8/2015 20:23   בקטגוריות גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוקטובר 2003 פוסט ראשון בישרא


שמחתי באומרים לי "בית אדוני נלך"!


 



 אם הוא לא היה שם, אני מניח שאלוהים לא היה רואה אותי ולו פעם אחת. הוא, זה אלבז, החתיך המרוקאי הצנום והרזה שלי.ואיפה בדיוק פגשתי את אלבז?


זה היה בטיול ביערות הכרמל. שם הוא התרוצץ כמו מטורף עם הברסלבערים הדפוקים, בכה ליד עצים ביום, ומצץ לחרמנים את הזין בלילה. אמרתי לו, אז: אלבז יא עיוני. אתה בדיוק הטעם שלי. גם קטן, גם שחרחר, גם מוצץ נהדר וגם, זין, יש לך, חבל על כל מילה.


מה אתה מתעסק עם הנבלות האלה שמנצלים אותך. בוא תעבור לאיזור מרכזי בארץ, ואם תרצה נעבור לאזור יהודי ליבראלי בחו"ל, תכנס לביה"כ ותעבוד שם את אלוהים ואותי.


מאז, בכל ליל שישי אני שמח כשאומרים לי:


הגיעה הזמן ללכת לבית האלוהים.


 

נכתב על ידי , 30/8/2015 09:27   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים  
הקטע משוייך לנושא החם: ישרא-בלוג בן 14
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופו של אוגוסט


אוגוסטוס אכל תאנים מורעלות

אוגוסט פשוט דוהה אט אט

ואנחנו מאוורים את מצעי

הסתיו והחורף, FALL 2015

 

cockinthecockhouse:
okiesmen:
Okiesmen      ARCHIVE     FOLLOW     ASK
Thanks to previous bloggers.

נכתב על ידי , 30/8/2015 09:20   בקטגוריות גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, שירה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כן-לא-כן


הוא ישב באמצע מטת הכלולות שלנו

רזה, שחרחר, עדין, עיני כלב מתמסרות

הוא מימינו ידו אוחזת בפלח ישבנו, אני

משמאלו פי מלא באברו, והוא: כן-לא-כן?

 

Hunks &amp; Hotties on goddy654.tumblr.com

נכתב על ידי , 29/8/2015 12:03   בקטגוריות גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונה


 

 

נכתב על ידי , 29/8/2015 11:57   בקטגוריות גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה זמן


כבר שבוע שלא שכבנו

הוא בכאן ואני בשם הוא

להתם אז אני להכא, בסוף

נפגש במיטה, בדיוק באמצע.

 

Pura Sensualidad!!!
Visit: http://argen-ladd.tumblr.com for lots more!!!

נכתב על ידי , 28/8/2015 19:45   בקטגוריות גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)