לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

דרך הטוויטר הגעתי למגזין נויז


 

Noize

 

הנה מספר תמונות נהדרות, המצביעות על כך, שגם בגיל 40+ יש חיים , ותסביך אדוניס הישראלי, קשור בעיקר לתסביך - לסטיכיה - הישראלית שקשורה למוות, לזקנה. סטיכיה שמועצמת בגלל הקפיטליזם והאימפריאליזם ההוליבודי.

 






נכתב על ידי , 30/9/2011 08:25   בקטגוריות גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-2/10/2011 05:30
 



שנה טובה עם כמה חתיכי על


 


 






שנה טובה

נכתב על ידי , 29/9/2011 12:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-2/10/2011 05:30
 



אז איפה אהיה בחג? באמת איפה?


 

מעניין אותי הרבה יותר להבין מדוע השאלה המביכה, החטטנית והרכילותית הזו, המאפיינת כלכך את השטייטעל היהודי, הפיקוח האזרחי והענקת תחושת "ערך" לכל מיני מארחים למינם הופכת לשאלת נושא סביבה כותבים אנשים פוסטים בבלוג שלהם.

 

ומהצד השני, למה אני כלכך כבד, יא אללה, מתוך הפתיחה נשמעים דברים אחרים לגמרי, ואין לי ענין להיות מוזמן לארוחות בבתים שאינני מכיר בהם איש, למה מה קרה?

 

ככל הנראה אהיה בביתי, אזמין את הגברבר האחרון אליי, אבשל לו, אעסה אותו כמו שצריך, אבלה אתו את הלילה הראשון ויתכן שגם את השני, השלישי ובכלל, או אחליף מדי לילה גבר, מה יש?

 

ההוא, שהוא בן זוגי הרשמי, נוכח-נפקד יכול להגיע לפתע, כי נמאס לו איפה שהוא נמצא, ואז הקערה תתהפך על פיה, ואהיה אתו כל החג, הוא עוד יכול לגרור אותי להוריו, שמתים עליי, או לאחיותיו, שאכיר את הנכדים החדשים.

 

המסקנה - אהיה ככל הנראה בבית, לא?!

 

נכתב על ידי , 27/9/2011 13:06   בקטגוריות גאווה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-29/9/2011 12:37
 



מצאתי אתר מדליק, הנה כמה תמונות, וכמובן קישור




חחחחחח, מענין איך זה נראה במנוחה, חחחחחחח

 


חחחחחח

 


 

ואחרונה

 


 

את מי הוא מזכיר לכם? נכון

 

וכתובת האתר היא: 

http://doyoulovemymen.blogspot.com/2011/09/thats-what-clothes-are-for.html?utm_source=BP_recent

נכתב על ידי , 24/9/2011 18:52   בקטגוריות משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של iossid ב-25/9/2011 17:30
 



דלת נסגרת, דלת נפתחת


גם כשמתים, יש המאמינים, שנפתחת דלת חדשה לעולם חדש, שיהיה.

 

אבל "זריקתי" על ידי מאהבי הצעיר פתחה דלת גדולה לקבוע השני. התפנו לי זמן, מקום ואנרגיות ליבידינאליות שחולקו לשלושה עכשיו לשניים.

 

ה"ערבי" בו הוא קינא כלכך, נראה פגז, פניו אינם יפים, יש לו דיקציה של אחד שהיה הרבה בכלא, אבל הגוף שלו, אלוהים, לאכול אותו בשלמותו

ללעוס את הישבן , להחדיר לשון לחור האלוהי, להיאנח מתשוקה עת הזרג שלו חודר לגרוני, למצוץ ולנשוך את פטמותיו עד שיצרח מכאב, להתחכך בו ללא הרף, ובעיקר לנשק לנשק ועוד לאכול את השפתיים הבשרניות, הרכות-קשות, ולדעת שאותן שפתיים יעטפו את הזין שלי, שאותו חור שחור יקבלני באהבה גדולה עת אכנס אליו.

 

נעמד לי מהתיאורים האלה.

 



נכתב על ידי , 24/9/2011 06:02   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, תשוקות ופטיש  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בדוי ב-24/9/2011 09:26
 



עדכוני עדכונים


 

אחד מהקבועים שלי "זרק" אותי בשיחה מ"לב אל לב".

די הופתעתי, לכאורה, מהעוצמה הרגשית בכעס שלו, לאחר הרבה מלל תוקפני, הבנתי - הוא מקנא בקבוע החדש שלי

אותו ראה במקרה.

הוא גם כועס שיש לי תשוקה וחיבה לערבי, לא להאמין ל"ערבי"?

ואיך זה שאני חם כלכך אליו?

ואיך זה יכול להיות שגם אליו, הזורק, אני חם

לכן

הוא לא יכול לשכב אתי יותר

אבל הוא מחבב אותי, אני יקר לו, הוא ידאג לשלומי

בלה בלה בלה

 

אמרתי/שאלתי - אז אתה רוצה לפגוש אותי או לא?

לא, ענה

סאלאמאת עניתי והלכתי, אפשר לחשוב

למחרת מסרון - אני שונא אותך לנצח, אתה שקרן וצבוע

OMG

זה המחיר  לקשר עם בחור בגיל 26, שלא נדע :-)

 



נכתב על ידי , 23/9/2011 05:31   בקטגוריות גאווה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-23/9/2011 12:13
 



ומה דעתכם על נתח הבשר הזה?





נכתב על ידי , 17/9/2011 22:10   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי, תמונות קטנות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-23/9/2011 05:38
 



לדף הבא
דפים:  

193,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)