לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

גבר של גברים


אני אוהב גברים. אני גם אוהב לדבר על זה.
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

הומור של הומואים





היש טבעי מברז כזה?





נקניק הוא נקניק הוא נקניק

נכתב על ידי , 30/9/2012 11:38   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-30/9/2012 17:20
 



באמצע השביל


בטח כבר סיפרתי את זה כאן

על מציצת הענק שזכיתי לה באמצע שביל מואר באחד מגני הארץ

על ידי דמות מפורסמת מאוד, שהקדימה בעשרות שנים

את החברים אוחובסקי ובן זוגו

גם בהיותה הומו מחמד של הממשל השמרני במדינת ישראל הנבנית 

וגם בהיותה חופשייה כציפור דרור, ועשתה מה בראש שלה

וגם שמעולם, וכאן מגיעה לה ברכה גדולה, לא התימר להיות הטרונורמטיבי 

וכך

שכב עם גברים ונשים, מן היפות והידועות בארץ

כי היה כלכך יפה

נו טוף, זין די קטן

אבל יודע המלאכה האוראלית על בוריה.

זה מצחיק אותי, "דמות מפורסמת" כי אני מכיר בחור שמתפרנס 

מ"סלסב'ס" כלשונו, "לא היית מאמין מי זה", אבל אני לא נכנע

ולא שואל מי זה.

מה אכפת לי אני?!

 

Quinn c Jaxson

נכתב על ידי , 29/9/2012 08:54   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, היסטוריה בלתי אפשרית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסיפור שלא יאומן [ יאומן, יאומן]


 


ישנה תנועה רצינית בקרב ההומואים הצעירים לזוגיות אידיאלית א-לה חרדֵי בני ברק


היום כדי להיות הומו מוערך, בעל מעמד, שלוב ושזור ברקמת החיים של "הקהילה"


עליך להיות עם חבר.


כמו גברים צעירים המחפשים להם קריירה בתחום הציבורי, וחתונה נכונה תעשה להם את זה


כך גם ההומואים.


כנראה זה חלק מרכזי ומהותי בניסיון הנואש של הומואים להפוך ל-נורמטיביים. זוגיות,


ילדים, בית בפרוור, שתי מכוניות אלה סממנים חשובים ונדרשים.


ומה עם אלה שלא הולכים בתלם?


מבינים אותם, מרחמים עליהם, מזדיינים אתם בצד בהש הש רציני


או לפחות כך מספר לי חבר העוסק במקצוע העתיק ביותר בעולם.


 


RS954

נכתב על ידי , 28/9/2012 18:36   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגע אחרי


רגע אחרי שגמרתי, נאנחתי, קינחתי את קצה הזין

הוא אמר לי

אני אוהב אותך

נהניתי מכל רגע

אתגעגע לפעם הבאה

טוב חייכתי ביני לביני

את השם שלי הוא לא זוכר

אולי באמת היה לו כלכך כיף

התאמצתי, זו האמת שיהיה לו כיף

והיום יש לי הזמנה פתוחה

לגישוש הדדי

עם אהוב משכבר הימים

האם כדאי להצית שלהבת שכבתה זה מכבר?

 

A full package.

 

 

נכתב על ידי , 27/9/2012 09:42   בקטגוריות גאווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עברתי במזוודת תמונות העירום האינטרנטית ומצאתי שלל רב


אבל לפני

הורדתי אותו מספר הטלפונים שלי, די נמאס.

ברור שהכל התחיל בכך שהבנתי שסקס אתו, לא עוד. משהו בשפת הגוף שלו, בקטנוניות, בספירת החשבונות

קלקל לי את הכל.

שהרי

איננו זוג נשוי, וגם התכנון לעתיד עמד על בסיס חירות מוחלטת, ואולי חלוקת דירה, אולי גדול מאוד

אבל הבנתי ממנו

שהוא נורא סובל בסקס אתי, בגלל שאני לא גומר מהר 

ושבכלל אני צריך להגיד לו תודה ענקית על שהוא אתי

ושיש לו עוד כמה חברים בני גילי בהם הוא מטפל בדבקות רבה

יש לו חבר בן 70 אפילו, שהוא היחיד שבא אליו.

אבל אל זה נתווסף ריח הגוף שלו שהתחיל לעורר בי קצת קבס

הסקס שהפסיק להיות "מגרה" אלא צפוי ומשעמם

הוראות תחזוקה אישית.

 

די לא עוד.

יש בחור צעיר וחדש בשכונה, בן גילו

ללא ריח

ללא סחטנות רגשית מניפולטיבית

עושים סקס

אומרים שלום

מאחלים שנה טובה, זהו.

 

אז שוב, כדי שהחג הזה לא יהיה טפל ותפל , הנה אחת לפחות

 

נכתב על ידי , 26/9/2012 10:32   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, גאווה, תשוקות ופטיש, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה ממש טובות מהרשת - שלא תתבאסו מחר


Where Professional Models Meet Model Photographers - ModelMayhem
..
...
נכתב על ידי , 25/9/2012 13:12   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונה מדליקה


RS651
נכתב על ידי , 23/9/2012 08:21   בקטגוריות אלוהים נמצא בפרטים, משוט באינטרנט - תמונות אהובות עלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאראדור ב-23/9/2012 12:16
 



לדף הבא
דפים:  

193,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , גבריות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאראדור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאראדור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)