לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


(=...just smile

כינוי:  נ!ל*

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שנה טובה.....(;


עוד עידכון

שתיהיה שנה טובה ומתוקה ובלה בלה בלה

 

 

כמה שיעורים בערבית זה לא סביר...כל החיים שלי זה ערבית פתאום!!! אההה!!!!!

או אני צריכה לכתוב בעעעצם:"עעעעעעעעעעעעעלערביהה!!!!!" חחחח אוי לי.....

 

אני מרגישה לא קשורה לשומקום

ואין לי כח ל"את בחרת בזה מה את מתלוננת" "זו אשמתך" בסדר הבנתי אני רק אומרת מה אני מרגישה

אני יודעת בדיוק מי אשם ומי בחר בזה הבנתי אבל עובדה ככה אני מרגישה...

כאילו סבבה בביה"ס יותר מבאקדמיה-(מבחינת שכבה  לא מבחינת חברים)

אבל כמובן שאני לא יכולה לקרוא להם עדיין חברים-חוץ מאחת שאני מכירה לפני

סתם אני מתרחקת מהחברות הכי הכי הכי טובות שלי....לא פלא-כן אם אני רוצה אני אמצא זמן

מה הקשר? אני רוצה להפגש אבל אין לי זמן......אני רצינית אין לי זמן כרגע אני לחוצה ועמוסה....מכל הכיוונים..

וגם אתן.....

אז כן אני מרגישה קצת לא קשורה לשומקום-לא לאקדמיה-לא בגלל החברות חלילה שמקבלות אותי תמיד אלא בגלל המסביב

וממש לא לביה"ס כי אני חדשה-וייקח זמן אבל אני כבר מתחילה לאט לאט להתרגל שזה טוב

 

האאאאא שחרור....חחחח.....

 

אז כן...אני צריכה את החברים שלי עכשיו

זה מה שאני צריכה!

הקטע הוא שאני בקושי רואה אותם.....): ....

 

אלא אני רואה את האנשים שהולכים להיות חברי-שזה גם טוב

 

טוב נו אני מקווה שהתקופה הזו תעבור.....

 

יללא מספיק להתבכיין (;

 

נורית

נכתב על ידי נ!ל* , 14/9/2007 20:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-6/11/2007 23:43



2,147
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ!ל* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ!ל* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)