לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וואו זאת אני?! אני לא מאמינה....


טוב אז מה יש לתאר...? זה הבלוג שלי **כנראה...** ואני ממש ישתדל לעדכן אותו הרבה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2005


טוב אז אתמול התחלתי תיכון...(כיתה ט') , עד עכשיו למדתי בבצפר כזה קטנטוש שהיה מא-ח, ופתאום אני מתחילה תיכון,וואו...חחחח....
אז אצלנו התפזרו כולם באיזה 10 בתי ספר...אז אני ועוד 3 חברות שלי הלכנו לבצפר ביחד,טוב אז בים הראשון היו צכים לבוא ב10 לבצפר,והיה כזה מוזר...עשינו פעילות ביחד כל הכיתה,ויש לי מחנכת כזאת נשמה היא צעירה כזאת ואומרים שהיא המורה הכי חמודה בתיכון...בא נקווה :]
אממ אחרי זה הלכנו והיה לנו פעילות בדרמה או משו כזה,וגילית שהבמאית הכלבה של ההצגת סופשנה של ח' היא גם בוגרת של הבצפר הזה,והיא באה להעביר לנו פעילות בדרמה,עכשיו הבת-**** התחנפה אליי משום מה,והיא כזה כל שניה "בואי חני,אולי את תציגי?"(כן אני מודה אני טובה בדרמה :] ) וסתם היה מעפן.
בכלל תיכון זה מוזר...יואו אני רק מחכה שאני יקבל לוקר ואני יוכל לקשט אותו וכאלה :) 
אממ מה חוץ מזה...? כלום.. 
ונסגור במשפט של סקרלט מ"חלף עם הרוח":
                           "מחר יהיה יום חדשששששש"(ונקווה שיהיה יותר טוב...)
נכתב על ידי , 2/9/2005 10:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 33

MSN: 




78
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לooh god this is me?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ooh god this is me?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)