לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכתבים מפליקס


בלה בלה בלה

כינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2006

כמה אפשר לחפור???


פאק היום היינו בבצפר מ8 ורבע עד 3 ולמה עוד 3/4 יותר?

כי חפרו לנו על שעות הפנאי.... כמו מה? איך לעבור ממסיבה למסיבה בהכי סטייל עם הכי פחות בעיות... לא סתם..

זה היה על אלכוהול... פאקינג אלכוהול והכניסו את זה לשם של סמינר בנושא שעות הפנאי.... :|

דווקא הקטע הראשון עם המחנכת היה אחלה!! נוו כיתה סאטלה הכי טוב. אח"כ הייתה הרצאה... גם אחלה הנחום הזה העביר את זה בצחוקים.. ססבה לנו :] ואז הגיע הישי הזה.... ווואאאוווו שיהיה בריא טפו טפו הוא אחד החופרים!!!!

שעה וחצי ייבש אותנו על נושא שדברנו שנה שעברה על אלכוהול בטיול השנתי.... עשה הצגות מחזות זמר ויושב כמו גיי קטן... כחלון הסטלן הזה יוצא הולך ליועצת והיא שואלת נוו איך היה והוא "הוא הומו!!!??!?!!!" חמווודד :P

רציני מה שהחזיק אותי שם היה האיכסה שגיל הביאה מארה"ב והכתף שלה כרית נהדרת!!

טוב נוו אח"כ הייתה הרצאה על אלכוהול בסרטים וזה היה נחמד אבל גמכן עוד שעה וחצי לא מוגזם? על איך אונסים אנשים שיכורים ואיך זה גורם לאלימות ולהריסות של בתים ומכוניות!?!!

טוב נוו חזרתי עכשיו הביתה אני הולכת לנוח קצת נראה לי.... עוד מעט הולכת לרקוד...:\ בעע ומחר... מהתחלה עוד יום של סדנאות כאלה.. נוו בהצלחה לכולנו :)

נכתב על ידי , 24/12/2006 17:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי היי...=]


ממ וואי המון זמן לא הגבתי... :$

בנתיים קרו כל כך הרבה דברים.... :) (:  ריבים חברויות צחוקים בלאגנים טיולים.......... בגלל שהמון פעמים אני מוצאת את עצמי כ"כ עמוסה בדברים ואין לי איפה או למי לספר... או שיש לי.. אבל זה לא מספיק... הנה אני.. והנה הבלוג.. והנה אתם :) מקווה שתהנו ותעזרו:)

 

רותמיקה.

נכתב על ידי , 23/12/2006 21:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





927
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdancing queen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dancing queen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)