לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שעון (הכי מתקתק שיש)


זה בלוג מאוד יפה כולכם יכולים להיכנס אליו ואפילו לישאול שאלות שקשורות למחשב וצוות האתר והגולשים יעזרו לכם על בטוח!!!!!!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2005


לירון מנור (תמונה המשתמש שלי)

שלום לכולם אני לירון מנור ילדים מהכיתה לא מיתחייחסים אלי יפה בוא נגיד שעושים עלי חרם!!
ולא נוח לי עם זה...  הייתי רוצה עצות מכולה וגם מימנהל הבלוג!!


 
נכתב על ידי , 1/9/2005 14:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 29

ICQ: 241876480 



תמונה




28
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להעוזר שאינו שואל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על העוזר שאינו שואל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)