לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Living the Parisian life. Champagne, Croissants and lots of French people.

Avatarכינוי: 

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009


נכנסתי לכתוב.

לא בגלל שהרבה זמן לא כתבתי.

גם לא סתם כדי להחיות את הבלוג.

נכנסתי כי בא לי לכתוב.

 אפילו לא בא לי לספר לכם כל מה שעובר עליי כי גם ככה זה לא ממש מעניין אף אחד וכי גם ככה מחר בבוקר כבר לא יהיה לי חשק לקרוא על הערב הזה.

לפעמים סתם יש יותר מדי בלגאן בחיים ושום דבר לא הולך כמו שצריך.

מתנחמים בעובדה שאחרי תקופה כזאת הכל נראה יותר טוב, או שהתקופה הטובה דווקא היתה קודם ומפה זה רק ילך ויתדרדר.

מי יודע.

המזוודה שלי עוד באמצע החדר. סגורה וארוזה. ואין בי שום כוח נפשי לפרק אותה.

אולי אם היא תשאר ככה יחזור גם הכיף.

שונאת לילות כאלה.

שונאת להיות לבד.

והכי אני שונאת להיות מוקפת בהמון אנשים ועדיין להיות לבד. אולי הכי לבד שיש.

כי לפעמים לא בא לספר ולא בא לדבר ולא בא שידאגו ולא בא שישאלו.

אז מחייכים והכל בסדר. או שלא.

אולי אני אלך לישון ומחר בטוח שיהיה פחות נורא מהיום.

והיום בכלל לא היה כזה נורא. המון עייפות וחום ועבודה ואנשים.

יותר מדי אנשים.

שונאת פוסטים כאלה מתבכיינים אבל גם ככה הבלוג הזה נטוש אז מה אכפת לבזבז קצת מקום באינטרנט.

לילה טוב.

נכתב על ידי , 2/7/2009 23:55  
1905 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-18/6/2017 23:49
 





39,954
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)