לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  $Pumpkin$

גיל: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

הגרמנים תקפו את ישראל!


באמת, הביקור הזה של הגרמניות לא בא בטוב בכלל.

נמאס לי, אני רוצה את הפרטיות שלי, שיצאו לי מהשטח!

החדר שלי מלא במזוודות, יאייי, לפחות אחת מהן החליטהלתת לי לנשום ועברה לישון בסלון.אוח המיטה שלי ורק שלי.

ובכלל זה בטח נהוג בגרמניה להסתובב ערומות ברחבי הבית.אוקיי כולנו נקבות אבל די!יש גבול, אני לאיכולה לראות כל כך הרבה ציצי בכל מקום.אוף.

ובכלל המפונקת הזדאת, כל יום בא לה סיגריות חדשות, פעם ווג פעם איב פעם פרלמנט, כאילו מזה משנה גם ככה לא מרגישים את הסיגריות האלה הכל אותו הדבר!

נשאר עד יום שבת, אני אשרוד.

ואזזז פדיה אני מבטחיה להיות שלך ורק שלך.

 

 

 

אין פה אהבה.

זו השפעה של יותר ממדי דברים.אהממפלצתאהמ.

 

 

או וכן, רצציתי להגיד שעכשיו אני הולכת לעבוד קשה ואני לא רוצה.

וכלכך קשה, כלכך קשה.

קשששה!

אבלל

אני לא באמת מתלוננת.

המאמן כושר שם חמודדדדד.

דדדדד.

נכתב על ידי $Pumpkin$ , 21/8/2008 13:33  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



36,064

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל$Pumpkin$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על $Pumpkin$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)