לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאחורי עיניים כחולות...



כינוי:  {•-»GlAzKi«-•}

בת: 33

ICQ: 311597786 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

עידכוןןן אחריי מלאא זמןןן!!:]]


אממ מזמן לא עידכנתי כי לא ממש היה לי כוח וזמן...

והיום לא ד'ת פתאום נידפק לי שתריך לעדכן חייח...

אז קיצר המצב אצלי עכשיו.. ס_ב_ב_ה לא ד'ת למה... העיקר שזה טוב..

אממ התחלתי סוף סוף ללכת לבצפר.. למרות שפה ושם שיעור כזה ככה אני אני הולכת..

אבל זה כלום.. אתמול אפילו הכנתי שיעורים..

יוו זאת כזאת הרגשה טובה.. אני מרגישה חכמה חעחע D: ....

אממ היום לא הלכתי לבצפר כי היה לי רק חינוך תנך ושלוש שיעורי חלון..

אז לא שווה היה עדיף להשאר בבית...

אבל גם ככה נשארתי והשתעממתי טילים לא היה שום סרט מעניין בעעע

טחנתי מלפפונים חמוצים ושתיתי קולה.. שילוב מגעיל...

וככהמה חדש... =/ יש לי עו"ס (עובדת סוציאלית) זאת אחת שחופרת לך ואתה צריך לחפור לה והם חושבים

שיש לך איזה בעיה והם אפילו לא מכירים אותך..

קיצר אני יכולה להוציא פה את כל העצבים שלי עליה אבל אין לי כוח לחפירה כזאת חיחי..

ואממ יום שישי מומולדת... נחמייד... אנ'לא ד'ת מה לעשות... וזה מעצבן..

{[( אחרי היומולדת שלי אני מפסיקה לשתות!!!)]}

לא שאני בכלל שותה עכשיו.. אבל לא ד'ת.... חייחחי

אא ומעכשיו אז אנ'ינסה לעדכן קצת יותר...

חתכתי... פה פיוש..... {[(דשה "דה סוצ'ה דה" לא קשור פשוט רציתי לכתוב את זה )]}

וכמה תמונות ישנות חיחי


 


 




 



 



 

 

נכתב על ידי {•-»GlAzKi«-•} , 20/2/2007 13:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל{•-»GlAzKi«-•} אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על {•-»GlAzKi«-•} ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)