לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ליעד

אני ליעד גואטה גר בחדרה, בחור רגיש שאוהב את החיים כמו שהם אך מצד שני תמיד יש מקום לריגושים.. זה הבלוג שפתחתי (בשעה טובה), פה תוכלי לקרוא עליי ועל מה שאני חושב ומרגיש ועל התנהלות החיים שלי והדברים שעוברים עליי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

untitled


חברות וחברים ומנהלי האתר!

אין לי כל צורך בבלוג הזה ולמען האמת חשבתי לפנות אותו.

כרגע נכנסתי לבלוג וראיתי תגובה ישנה שבשבילה שווה לי להשאיר את הבלוג פעיל (והמבין יבין).

בכל מקרה אני כרגע בתקופת לימודים אז לא נראה לי שאני אשקיע פה (אם אני בכלל יכנס אליו...)

אולי בעתיד הוא צפוי להשתנות (או שאפתח אחד חדש במקומו).

 

נכתב על ידי פביש1 , 20/2/2006 08:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  פביש1

בן: 41

ICQ: 279192168 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפביש1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פביש1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)