לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

•´¯¥¯`•Karina•´¯¥¯`•


אז ככה-הבלוג שלי הכי אמיתי והכי טוב שיש!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

תשובות לשאלון השבועי


מה משמח אותך?
הרבה דברים משמחים אותי-חברות,ידידים,חברים,ריקוד..ואממ בדיחות

מה מעציב או מעצבן אותך?
מעצבן אותי שמשקרים או מסתירים ממני משהו

מה היית רוצה שיגידו לך כשתלכי ברחוב?
אוי,כמה חמודה את!חחחח

מה הדבר הכי מעצבן בחבר/ה הכי טוב/ה שלך?
לפעמים יש לה קטעים שאנ'לא מצליחה להבין למרות הניסיון אבל בקטנה

מה הדבר שהכי היית רוצה לשנות בך?
גבוהה יותר,חזה יותר גדול..

מה עוזר לך להירדם בלילות טרופי שינה?
מוזיקהה..בלי מוזיקה אין חיים!!!

מה הדבר שהכי מפחיד אותך?
הכי מפחיד אותי להישאר לבד בעולם..

מתי בכית בפעם האחרונה? מאיזו סיבה בכית?
בכית לאחרונה במבחן במתמטיקה-האמת שאני בוכה כמעט מכל שטות קטנה שמעצבנת אותי...

נכתב על ידי , 10/9/2005 02:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה




103
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל«::•.°•Karina•.°•::» אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על «::•.°•Karina•.°•::» ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)