לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עובד אל תיגע

כינוי: 

בת: 41





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

הנשים השמנות מויצ"ו


אזהרה: זה יהיה פוסט מוזר. מותר לי, אני חולה.

 


הנשים השמנות מויצ"ו

אכלו לי את הבית.

בלסו בהנאה גלויה

את העוגה

עוגת השוקולד

עליה טרחתי

כל הבוקר.

 

הנשים השמנות מויצ"ו

אכלו לי את הבית.

מתארחות אצל אימי.

צחוק הסיגריות

כמו חצץ בבלנדר.

לשתי בו הבוקר

את הבצק.

 

הנשים השמנות מויצ"ו

הרסו לי את הבית.

שברו בטעות

שלוש סוכריות מרינו

פיל מזכוכית

טחנת רוח שלא

מסתובבת

וגלובוס

מפראג.

 

הנשים השמנות מויצ"ו

הרסו לי את הבית.

שעטו ברחבי הסלון

כמו עדר פילים

מנומס במיוחד

בחנות החרסינה

שעל המזנון.

 

הנשים השמנות מויצ"ו

באו לשמוע הרצאה.

על אסטרו-

לוגיה.

על נומרו-

לוגיה.

על סקסו –

לוגיה.

על טאפר –

וור.

 

הנשים השמנות מויצ"ו

באו לשמוע הרצאה.

ישבו בפה פעור

לועם ורדרד

כמו העוף שניקיתי

למוקפץ.

שיניהן צבועות

ליפסטיק

אסור לצאת מהקווים!

של התוחם.

 

הנשים השמנות מויצ"ו

גירשו אותי מביתי.

השתלטו בערמומיות

עם הקוצים בשערן

בלונד פלטינה

או חציל לו-הט

עם בגדיהן ממתאים

לי

או מדיסקרט.

תוכים שחורים.

 

הנשים השמנות מויצ"ו

גירשו אותי מביתי.

הסתערו בחמדה

כמו צבא של אודטות

נשמות נשמות

וגברת זליבנסקי.

 

הנשים השמנות מויצ"ו

עשו לי בבית מסיבה.

 

הנשים השמנות מויצ"ו

יבואו שוב בחודש הבא.

 


שרביט:

 

התכוונתי להתעלם באלגנטיות מהשרביט הזה, כלומר לעצום עיניים חזק חזק ולקוות שלא רואים אותי, אבל הקפוצ'ון הוא פורס מז'ור, וחוצמזה אני גם נורא רוצה להיות בחבר'ה.

אז הנה:

 

  1. אני לא אוכלת ירקות. בכלל. לא אכפת לי לבשל איתם, אבל אני לא אכניס אותם לפה, טריים, מבושלים, אפויים... ההורים לילדים שבין קוראיי ודאי מכירים את התופעה בשם "דברים". נכון, אני לא אוכלת אוכל שיש בו "דברים". מה נחשב דברים ומה לא? כמו שאמר השופט ההוא, I’ll know it when I’ll see it.

  2. אני לא מסתדרת עם גלגלים. ניסיונות נואשים של אבי ללמד אותי לרכב על אופניים, או להחליק על רולרבליידס הסתיימו בכשלון מביך. כמה שנים מאוחר יותר, יסתיימו גם נסיונותיו של המורה שלי לנהיגה ללמד אותי לנהוג בכשלון דומה.

  3. פעם פעם, לפני כמה שנים, עמדו לצלם בארץ את הסרט ההוליבודי "משחקי ריגול" עם בראד פיט (!!!!111!!!) ורוברט רדפורד (!?). היה זה בקיץ, ואנוכי, תיכוניסטית חנונית, הצלחתי לקבל תפקידון בצוות ההפקה. הייתי צריכה לענות לטלפונים מהבמאי (!!), לצלם עותקים של התסריט (!!!), ושאר עבודות של בוטום פידרס. פוטרתי אחרי יומיים ע"י הביצ'יות בצוות הישראלי, עקב חוסר משמעת, והיעדר היכולת הקרדינאלית להשתמש בפידר של המכונת צילום. כמה שבועות לאחר מכן, אירועי אוקטובר קטעו את הצילומים עוד לפני שהחלו, והסרט עבר למרוקו. הצוות הישראלי פוטר וחזר בבושת פנים ללשכת האבטלה או לסרטים של דתיים. נה לכם ונה לכם. לא פוטרתי מעבודה מאז.
נכתב על ידי , 22/10/2005 17:40  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג’יין ב-31/10/2005 13:56



7,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'יין יקירתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'יין יקירתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)