כנגד ארבעה סטודנטים דיברה תורה:
אחד חכם.
ואחד רשע.
ואחד תם.
ואחד שאינו יודע לשאול.
חכם מה הוא אומר?
מה ההוכחות והמשוואות והמשפטים אשר ציווה ראש ועדת קוריקולום אתכם?
אשננם עד שיישפכו מאוזניי, ואז אבקש עוד.
אתעלם מה"אוף" הקולקטיבי בכל פעם שאפתח את פי לשאול שאלת העשרה.
אגיע מוקדם לכל שיעור ואתיישב במרכז השורה הראשונה.
אשתכשך באבק הכוכבים לפני המבחן כשירצו לצלם את מחברתי.
אוודא שהמרצה לא יטעה ליד הלוח תחת השגחתי.
ואף אתה אמור לו כהלכות האוניברסיטה:
אין צורך גם בשנה האחרונה להיות חרשן.
רשע מה הוא אומר?
מה העבודה הזאת לכם?
השתגעתם? אתם עוד צעירים!
התחרפנתם? לא צריך להבין את זה, מספיק ללמוד ממבחנים אחרים!
התעייפתם? לכו לישון, מקסימום תעתיקו מחר בבוקר.
התלהבתם? כולה פרוייקט, אפשר למצוא באינטרנט אחד מ 98' ולהגיש!
התקמבנתם? עכשיו אתם יודעים בדיוק איך אני מרגיש!
ולפי שהוציא עצמו מהכלל, כפר בעיקר. ואף אתה תן בוקס בשיניו ואמור לו: בעבור זה שיש לי פסיכומטרי גבוה, לי ולא לו.
אילו היה לומד אצל הזקן ההוא עם השלייקס, לא היה עובר.
תם מה הוא אומר?
מה זה זה?
כבר שנה שלישית ואני לא מבין כלום.
בוהה ובוהה והמוח אטום.
השיעור ממש ארוך, היד שלי כבר מתה
כל כך מסובך לכתוב זטא, קסי ואטא.
מנסה להתרכז, וחולם על השמיים
את כל הקורסים כבר עשיתי לפחות פעמיים.
ואמרת אליו: אחי, תעבור למכללה לפני שיהיה מאוחר.
ושאינו יודע לשאול –
אולי אתה תסביר לו, אוף כבר, יש לי תרגיל לסיים למחר.
זוטא:
אני מחפשת משחק חדש למחשב להעסיק בו את אצבעותיי. כבר סיימתי את כל אלה של windows, וגם את כל אלה שפה, וגם כמה וכמה משחקי רשת חמודים ואקראיים.
דרישות:
- אפשר לשחק בו ולדבר בטלפון בו זמנית.
- צבעוני.
- לא עושה יותר מדי רעש, כדי שהאנשים בטלפון יחשבו שאני מקשיבה.
תודה ויום טוב.