לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מלך ליום אחד

מנפלאות האדם האנושי, מחשבות, רגשות, מעשים ומאווים

כינוי:  kingomri

בן: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008


רשימת פחדים:
פוחד מאש, להדליק גפרור, להיכוות מסיגריה, מעשן של מדורה, מזיקוקים תועים
פוחד מסכינים, מחטים, זריקות, להבים, גילוחים, חתכים, ממסורים
פוחד מרובים, ילדים ערבים צלפים, מקליעים, מהדק, ממלחמות
פוחד מהחושך שעוטף אנשים מבפנים להבליט את עיניהם האדומות

פוחד מכבישים, נהגים, רכבים, משאיות, אוטובוסים, מעברי חצייה, בלמים
פוחד מנמלים, חיפושיות, דבורים, שממיות, ג'וקים, נחשים, עכבישים
פוחד מהחולי, מהעוני, מלנסוע או להישאר, פוחד מחכמה, חוזק, מידות אחרות
פוחד לשנוא אנשים שרואים את האמת שלי
פוחד שייגמרו לי המילים, הרשימות


פוחד מאימא
מה יגידו, איך יסתכלו, מה יחשבו, איך יזדעזעו
פוחד מאנשים שבאים ופוחד שילכו
פוחד מהמוות, כמו כולם, גם פוחד להתגעגע למתים
פוחד לטעות, משקשק מהצלחה, פוחד שיהיה קשה או יותר מדי קל
פוחד מלכלוך, אי סדר, מביקורת
פוחד להישאר אותו דבר
פוחד מאבא שלי, שלך, שאהיה

פוחד לנצח את הפחד

רשימת אומץ:
לאהוב אותך
ככה כמו שאת
אישה, מושלמת, אוהבת
הכי בשבילי בעולם
האהבה שלי אליך מוחקת את כל הפחדים כולם

רשימת פחדים:
איפה הטבעת??????????????????????????????????????
נכתב על ידי kingomri , 27/6/2008 19:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,794
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkingomri אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kingomri ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)