לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שקט נפשי.


כשאהיה גדולה אני רוצה להיות אדם עם שורשים וכנפיים..

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

נפרדתי ממך.


ואין לי מושג אם ההחלטה הזו הייתה לטובה, אבא שבשמיים יבהיר לי מתישהו. יש לי חור כזה בלב, אני צמאה למישהו שימלא אותו. הלוואי שאני אמלא אותו יום אחד, בלי קשר לאנשים אחרים. אני מתגעגעת אלייך. לריח שלך, לזה שיכולתי לחבק אותך חזק ולתת לך מלא נשיקות על הפרצוף, מתגעגעת לבית הזה שנתת לי. הרגשתי שמצאתי את המשפחה שלי איתך.

ועם זאת.. המחשבה הזו שאני רק בת 22 ואתה הגבר הראשון שנתתי לו לעבור את כל המחסומים ולהכנס לי ללב, וכבר עכשיו אני מרגישה שהשגרה משתלטת עלינו ורק אני מתה מפחד ממנה.. אתה נראה כאילו אתה אוהב אותה, ששום דבר לא מתנדנד חזק מידי, הכל יציב. משעמם אותי יציב.

אני רוצה להיות משהו בחיים האלה, אני מרגישה שאתה לוקח מקום גדול מידי ואני לא מוצאת כוחות להרים את עצמי למעלה.

אני אוהבת אותך ומקווה שיהיה לך טוב. אולי יום אחד אני אבוא אלייך ואתה תקבל אותי בחזרה. אני מקווה שאני עדיין אהיה הבאבי שלך..

 

 

נכתב על ידי פקק תנועה. , 29/1/2012 14:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  פקק תנועה.

בת: 34

MSN:  אביא למי שיתנהג יפה (:




9,121

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפקק תנועה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פקק תנועה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)